- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Bröst/Träning ?
Tja!
Fråga 1
Har nu börjat på min diet som jag hållit på med ett tag och har faktiskt sett stor skillnad. Nu är det så att jag märkte härom dagen när jag kollade i spegeln så ser det ut som att ena bröstet inte riktigt vill hänga med i utvecklingen som det andra. Är det nåt som kan hända att dom inte utvecklas riktigt lika fort ?
Eller är det bara att köra på så som vanligt ?
Är det högra!
Fråga 2
Är det vanligt att man oftast bara tränar en muskelgrupp i veckan ? eller kan man köra flera muskelgrupper i veckan utan att man kör sönder sig ?
Kolla på ditt ansikte i spegeln, är båda sidorna exakt likadana? Nej. Så även ska inte ena halvan av kroppen se exakt likadan ut som den andra.
Mycket skillnad är det defenitivt inte enligt mig, skulle säga att det högst osannolikt är skadligt.
Själv är min vänstra bicep lite större än den högra,
inget mer man kan göra än att köra lite mer på den mindre sidan isf, annars kör på som vanligt tkr jag
Man kan köra en muskelgrupp två ggr i veckan, tänk bara på att ha 48/72 timmars vila mellan.
Om du kör bänkpress kan du kanske prova att köra hantelpress då du kanske använder den ena sidan mer än den andra. Men det där är ingen större skillnad så spelar nog ingen roll egentligen
Okey får prova att bara fortsätta att köra på så kanske det ger med sig!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY