Home › Forums › Allmänt om gymträning › Ditt senaste personbästa…..
Nytt markrekord idag 4x306kg sista fick jag fuska upp genom att gunga upp den tyvärr men ändå sjukt nöjd
[youtube=ZR9IGRX2XFk]
Haha shit vad du ökar i marken
haha ja det går riktigt bra i marken just nu hoppas det blir liknande resultat när 1orna ska dras
Nytt 3repps marklyft rekord med 7.5kg
[youtube=R2FN6gDZVhI]
100×2 bänken
efter dagens pass med 5*4 rygg övningar och 4*4 tricepsövningar så smällde jag till med att göra 50 dips som lite uppmjukning, ej markerat stopp i toppen men djupt nog i botten. och efter det så gjorde jag nytt personbästa:
8 reps med markerat stopp i toppen och bra djup med 5st 20kg plattor (100kg för den uppmärksamma mattematikern) hängande mellan benen. jag är inte förvånad om jag vaknar med nackspärr och invalid stelhet imorgon. men det gick bra nu iaf.
kroppsvikt 93,3kg innan passet.
Några nya pbn från Lessebo Styrkeklubb
Kim Gustafsson Kronlyft 1x370kg
Christian Ask Marklyft 2x220kg Kronlyft 1x240kg
Pontus Johansson Bänkpress 1x85kg
[youtube=ZAbrNsBD-ec]
160 kg bänkpress, vikt 94kg !
Lutande hantelpress 52.5kg har jag testat som mest, inga problem.
Militär press i Smith 110×6
Hantelpress militär 40kg utan problem, ska testa mer självklart.
Benpress 380kg
[http://www.videofy.me/tksj5vtv/427409]
Snedbänk 204kg PB hade tagit 194 sist så 10kg till.
Då jag inte kan köra plan bänk tungt så får jag köra snedbänk, blev mäkta glad i dag länge sedan jag provade köra tungt.
Då jag inte kan köra plan bänk tungt så får jag köra snedbänk, blev mäkta glad i dag länge sedan jag provade köra tungt.
Grymt! Fri eller smith?
Fri… och tack
fyra månader in i träningen och 70 kg i bänken satt igår. och 80 i benböj känns bra !
Några nya rekord från dagens pass med Lessebo Styrkeklubb
Kim Gustafsson Kedjeböj 4×200+40kg kedjor 2×215+40kg kedjor
Christian Ask Kedjeböj 3×170+40kg kedjor 1×182.5+40kg kedjor 2x140kg FU bänk
Henrik Andersson Marklyft 205kg utan bälte
[youtube=AT7t3c5P3XM]
80 Kg i bänk igår, kanske inte så mkt, men mkt för mig
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY