Ditt senaste personbästa…..

Home Forums Allmänt om gymträning Ditt senaste personbästa…..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 475 total)
  • Author

Marklyft 2x330kg tyvärr bara en styrkelyft godkänd, gjorde misstaget att ta av knävärmarna precis innan lyftet utan att torka bort svetten så på andra lyft fastnade stången i benen så jag fick skaka upp stången, tror jag hade kunnat dra båda godkända annars men ingen garanti kändes riktigt bra idag i alla fall.
    [youtube=Ju0-0eo4p5g]

Boston77 wrote:
    Marklyft 2x330kg tyvärr bara en styrkelyft godkänd, gjorde misstaget att ta av knävärmarna precis innan lyftet utan att torka bort svetten så på andra lyft fastnade stången i benen så jag fick skaka upp stången, tror jag hade kunnat dra båda godkända annars men ingen garanti kändes riktigt bra idag i alla fall.
    [youtube=Ju0-0eo4p5g]

Riktigt inspirerande mark filmer du lägger upp! Det är väll typ bara Årsjö som markar mer än dig nu?

Fidde_Mannen wrote:
    Riktigt inspirerande mark filmer du lägger upp! Det är väll typ bara Årsjö som markar mer än dig nu?

Tackar Tackar kul att höra :P Vad jag vet så är det bara Årsjö som har dragit tyngre, Men jag hoppas kunna ändra på det och hoppas vara i god form nästa vecka då ska jag prova den svenska rekord vikten

Dags att börja bänka lite tungt med mycket mark.
    Årsjö bänkar väl i alla fall 220kg rätt enkelt..

Är det okej att på tävling rulla stången mot dig för att sedan genomföra lyftet?

Så gör ju benedict magnusson och fick WR godkänt med det

WR RAW! helt sjukt 460kg tar alla som kör med dräkt och allt utan utrustning benedict is the mothefooking man.

NKK wrote:
    Dags att börja bänka lite tungt med mycket mark.
    Årsjö bänkar väl i alla fall 220kg rätt enkelt..

Jag är kass i bänken men har inte tävlat i styrka mer än 1år så kan jag under mitt andra år vara med och kriga om svenska rekordet i marklyft är jag riktigt nöjd, i totalen har jag i år ingen chans att vinna och jag siktar på en tredje plats på nästa sm men med tiden hoppas jag verkligen på att kunna utmana om första platsen i totalen. :D
    Johannes Årsjö Bänkade på sm i år 190kg och hans rekord på tävling är 195kg. Däremot har han en mäktig knäböj på 330kg.

Gettodachoppa wrote:
    Är det okej att på tävling rulla stången mot dig för att sedan genomföra lyftet?

Ja det är godkänt att rulla stången, varför skulle det inte vara det lyftet görs från golvet som alla andra marklyft, det är inte jätte många som gör det men för mig fungerar det riktigt bra :D

NKK wrote:
    Så gör ju benedict magnusson och fick WR godkänt med det

WR RAW! helt sjukt 460kg tar alla som kör med dräkt och allt utan utrustning benedict is the mothefooking man.

Dock tävlar ju inte Magnusson i ett annat förbund. Men han skulle säkert göra sjuka vikter i IPF me fast inga 460.

[youtube=y9WhMSeucYo&feature=youtu.be]

Knäböj 110kg 8×3
    Raka marklyft 90kg 8×3 första gången jag körde riktiga raka marklyft (körde förra veckan, men med en dålig form)

170kg i knäböj för någon månad sedan
    120kg i bänk denna veckan.

Börjar flyta på nu! =)

Nytt PB idag marklyft 340kg
    [youtube=Ih6AqGgZUxU]

Snyggt lyft Boston

ArtArtan wrote:
    Snyggt lyft Boston

Tack så mycket ArtArtan :D

Idag blev det nytt marklyfts rekord Raw 345.5kg (tror även att 350 hade funnits idag) Christian Ask gjorde också nytt rekord i marklyften 5x200kg
    [youtube=W9jVZr95eRA]

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 475 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.