- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › En hjälpande klapp i ryggen
Tja allesammans!! Jonathan var namnet och jag älskar att gymma som de flesta här inne gör antar jag.
Men jag har fått ett rejält problem, min vänstra hand och handled är skadad, och idag lyckades jag inte bära mina tyngder alls, klarar inte av att göra push up:s , förstår ni smärtan som jag har?
Men nu till det jag behöver hjälp med, jag har tänkt att rygg övningar och liknanade kan jag fixera fast handen, ben är det inga fel på, och heller är det något fel på magen.
Lång historia kort, kan jag simma istället för biceps/triceps/bröst samt axlar?
all svar uppskattas
Men jag har fått ett rejält problem, min vänstra hand och handled är skadad, och idag lyckades jag inte bära mina tyngder alls, klarar inte av att göra push up:s , förstår ni smärtan som jag har?
Men nu till det jag behöver hjälp med, jag har tänkt att rygg övningar och liknanade kan jag fixera fast handen, ben är det inga fel på, och heller är det något fel på magen.
Lång historia kort, kan jag simma istället för biceps/triceps/bröst samt axlar?
all svar uppskattas
Hade jag haft samma problem så skulle jag skippa träningen tills handleden/handen läkt fullt. Du kommer inte få några stora muskler av simmning, men tycker du de är kul så kör på med det.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY