Gympolis?

Home Forums Allmänt om gymträning Gympolis?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 47 total)
  • Author

Titt som tätt ser man människor på gymet som kör konstiga varianter på olika övningar. Vissa ser mer eller mindre farliga ut!!!

Såg t.ex. en kille på gymet igår som troligen skulle köra marklyft och det såg ut som att hans rygg när som helst skulle kunna gå av eftersom han utförde övningen på felaktigt sätt.

Ska man gå fram och säga till? Vad tycker ni? Har ni gått fram till nån någongång och påpekat att övningen utförs felaktigt eller har ni själva blivit tillsagda?

N

Jag är liten så jag är tyst. Det brukar finnas någon tanke bakom övningarna får man hoppas. Däremot tycker jag att det är trevligt när någon påpekar att jag typ svankar när jag kör mark. :emo-thumb

Brukar bara säga till om jag ser nån som utsätter sig för direkt fara…har ju sett några praktexempel genom åren…

det v

nope. aldrig faktiskt.. Jag är också relativt liten, och stör mig själv på när folk med ”icke tilltalande fysik” kommenterar om jag skulle göra fel, vilket jag givetvis aldrig gör:bb3:

Men man är bra sugen ibland när man ser v-formade (alltså inte x-formade) köra benpress med kopiösa vikter, men som knappt böjer benen. ”Nu när jag har så här stor överkropp måste jag ju visa att jag är lika stark i benen..”

Ping wrote:
    Titt som t

jag tycker att man kan säga till, det har inte så stor betydelse hur stor man är, anser jag, även fast du är mindre än personen i fråga så kan du ju kanske utföra övningen bättre.
    och man gör väl allt för att hjälpa folk på gymmet?
    nu håller jag själv på att lär mig alla övningar korrrrekt, jag skulle bli glad om nån kom fram och påpekade att jag gjorde fel och visade hur man utför övningen… men det är min tanke :D

Jag tycker det

Ja blir irriterad n

axl wrote:
    det värsta är när folk säger fel saker till andra för att de tycker att de vet sååå mycket.

Hör jag något sådant brukar jag ingripa om det handlar om solklara felaktigheter, men jag brukar ta det lite ”försiktigt” om det går.

Jag skulle aldrig s

Nej, jag brukar inte bry mig om folk som gör fel i gymmet….då skulle jag inte få göra annat än att gå och korregera folk :p

Jag uppskattar om folk s

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 47 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.