- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Hjälp är sjukt trött
Hej, har tränat väldigt intensivt sen augusti månad då jag började tävla mot en tjej i klättring. Det var nämligen så att hon va bättre än mig och alla mina polare så jag vet inte hur jag bar mig åt men jag tog ett enormt mentalt steg och gick upp över min förmåga och nu är jag fast där känns det som lol.
Problemet i sig ligger inte där utan i följande.
Hon tränade 5 dagar i veckan så jag började träna 6 dagar i veckan + att vi klättrade 3 dagar i veckan. Jag började köra typ 80kg bänk 10 rep gånger 5 set, och sen har det fortsatt med enorma vikter så som 20 kg enhandsbicepscurl, köpt mass gainers till för säker 7k från augusti. Har gått upp i vikt med typ snart 6 kg om inte mer, vä’ger snart 80 pannor vilket jag aldrig i livet gjort tidigare. Känns jävligt manligt.
Problemet är att jag är trött men kan inte sluta. Känner mig utbränd, somnar på lunchrasten på jobbet, somnar så fort jag får chansen då folk inte tjatar på en som tex när man kliver innanför dörren hemma, smack i soffan säger de. Jävligt skönt ska jag säga så de är värt de.
Men, ibland blir man så trött så att jag som sagt somnar på jobbet och riskerar att få sparken. Finns de något sätt att bli piggare men som uteslutar att man slutar tokträna?
[http://www.youtube.com/watch?v=E86IvFFn6fM]
Va bara tvungen
Sover du tillräckligt?
Troll?
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY