Köpa träningsjournal/dagbok?

Home Forums Allmänt om gymträning Köpa träningsjournal/dagbok?

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Tjena. Skulle vilja få tag på en träningsdagbok/ journal. Alltså en layout på papper där man kan skriva upp eventuella styrke ökningar etc. Ser ofta folk på gymmet som går runt med såna men vette fan vart jag kan få tag på en :(. Någon som vet vart man kan få tag i dem?

Body har en bra dagbok för gymet, vet inte om den säljs fortfarande dock..
    Annars Är det väl bara göra en egen i Excel och skriva ut,.
    Eller en helt vanlig anteckningsbok.

En helt vanlig kalender funkar perfekt. Där står datum dag, mer än så behövs väl inte?

Jag använder [http://www.bonnierfakta.se/Bocker/Bokpresentationssida/?isbn=9789173630184 Fitnessförlagets träningsdagbok]. Den är helt okej och har ringpärm så man slipper bända sönder bokryggen. Finns i bokhandel nära din browser.

Det jag saknar är hjälp med analys av träningsresultaten, det borde man kunna få av en bra digital träningsdagbok. Finns det bra digitala träningsdagböcker? Helst till Apple iPhone/iPad.

Pappersblock, linjal och kulspetspenna fungerar alldeles utmärkt tycker jag! :)

Västsvensk wrote:
    Jag använder [http://www.bonnierfakta.se/Bocker/Bokpresentationssida/?isbn=9789173630184 Fitnessförlagets träningsdagbok]. Den är helt okej och har ringpärm så man slipper bända sönder bokryggen. Finns i bokhandel nära din browser.

Det jag saknar är hjälp med analys av träningsresultaten, det borde man kunna få av en bra digital träningsdagbok. Finns det bra digitala träningsdagböcker? Helst till Apple iPhone/iPad.

Jefit kör jag. Den är riktigt bra.

Köp en bok med randigt papper? kostar 20kr. Rita en egen hantel på omslaget.

själv kör jag mobilen, funkar utmärkt!
    En anteckning per pass/muskelgrupp.
    t ex;
    Ben-Axlar
    Knäböj[Radbrytning]
    vikt/reps

fyll på varje pass.

Dumbbell.se funkar fint.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.