- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Lite Tips Innan Avfärd Till Gymmet
Hej. Precis som rubriken lyder så behöver jag lite råd och tips vad ni tycker är det optimala innan gym passet.
Brukar oftast äta en så bra frukost som möjligt bestående av fiberhaverygryngröst lite fil och flinger samt en proteindrink. Sen ca 2 timmar efter går ja till gym och tränar och en 15-20 innan träning tar ja lite vip-extreme samt precis innan jag sätter handen på hanteln slurkar jag i mig lite eea-xx:D Kör väl ca en timme och direkt efter blir en slurk bcca++ och ca 30min efter träning en proteindrink sen vänta 1timme tills lunch
Ser ni något helt åt väggarna med detta upplägg eller är det ok? Tänkte om man kanske skulle skippa frukost och bara ta en proteindrink samt det andra jag tar innan och efter träning?
Frågar dessa frågor pga är inte så jätte hungrig på morgon men försöker att äta frukost pga att få i sig lite energi men det kanske inte hinner upptas innan/under träning?
Så snälla lite synpunkter vad ni tycker all kritik mottages:)
Jag kör själv ofta bara en proteindrink innan träning. Fungerar utmärkt
Tränar jag fastande (morgon/förmiddag) så blir det EAA + maltodextrin innan och vassle + maltodextrin efter. Tränar jag senare under dagen då jag har ätit blir det inga kosttillskott varken före eller efter.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY