- This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Muskeln under axeln?
Har ett litet problem när det gäller muskeln vid armhålan (ingen aning om vad den heter) alltså precis mellan bröstmuskeln och skulderbladet. För mig är det i princip bara rent fett där och jag har ingen aning om hur man ska få bort det. Har provat med dips och sådant men verkar inte ha fungerat så bra. Finns det några bra övningar så man kan få en bra kontakt där?
pratar du om latsen? isf vore ju latsdrag, chins bra
Hoppas inte det är bicepssenan, det har jag haft i drygt ett år (lite mer). Och det försvinner helt enkelt inte
nej jag menar mellan latsen och bröst muskeln. Där trivs fett för mig
Har ingen aning om vilken muskel du pratar om men äre fett så äre bara kcal minus som gäller.
Jag förstår inte heller vilken muskel du menar, ta en bild och lägg upp vetja
Det är ovanligt att man har fett på bara ett ställe sådär, så lägger du upp en bild på vilken muskel du menar så kan vi nog ge förslag på övningar som är lämpliga. Det jag menar är att du kanske bara behöver få mer tryck i muskeln du talar om så blir du troligtvis fastare!
[img=http://www.fitnationpt.com/anatomy.gif]
Serratus Anterior brukar gömmas i fett och komma upp deff…
Bra bild :emo-thumb
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY