Home › Forums › Allmänt om gymträning › Skapa ett nytt Forum ”Rösta”
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 mars, 2012 at 23:29 #50477Anonym anvandareMember21 mars, 2012 at 23:29 #121118Anonym anvandareMember
Rätt mig om jag har fel angående mina uttalande om själva Body Magazin, Här i forumet är det absolut förbjudet att prata om anabola steorider att det inte får nämns. Men ändå består ca 80% av deras tidning som finns ute i butiker av såna som brukar otillåtna preparat och dom övriga 20% är reklam. Har själv hållt på länge och tränat inom gymvärlden och jag vet att ingen människa kan bli så stor genom ren träning om ni nu förstår vad jag menar.
Så jag tycker att dom kan skapa ett nytt forum om anabola steorider hur farligt det är och vad som händer och kommer hända med dom som missbrukar det.
Dagens Samhälle är så otroligt utseendefixerat förut var det tjejerna som la mycket tid och energi på utseende men senare tid har killarna nästan gått om i hur man ska se ut, ”Ken har gått om Barbie”
Ser många ungdomar på gym som vill få snabba resultat fort och tar oftast till otillåtna preparat för att nå det mål dom är ute efter.
Så summan av kademumman att jag tycker body ska skapa ett nytt forum om Otillåtna preparat hur farligt det är och det är inte värt att förstöra sin kropp.
Hoppas denna tråd får vara kvar och man inte blir sparkad från ett annars bra forum med mycket tips och trix, allra hellst vänner man fått:)
Mvh
22 mars, 2012 at 09:33 #121119Anonym anvandareMemberatt ta upp faror och risker med otilåtna preparat kan väl inte vara fel. Jag tror att många inte fattar riskerna och tycker att det är upp till dem själva vad det petar i sig. Upplysning är av godo
22 mars, 2012 at 11:23 #121120Anonym anvandareMemberEftersom Body redan tagit avstånd från ditt dravel ovan, förstår jag inte varför dom skulle starta ett nytt forum om det? Om de hade velat ha de snacket på en annan bräda kunde dom väl lika bra tillåtit det här?
22 mars, 2012 at 11:39 #121121Anonym anvandareMemberVill du prata om anabola och annan doping är de bara att dra till Flashback så hittar du allt du kan tänka dig om de olika preparaten.
22 mars, 2012 at 11:51 #121122Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Eftersom Body redan tagit avstånd från ditt dravel ovan, förstår jag inte varför dom skulle starta ett nytt forum om det? Om de hade velat ha de snacket på en annan bräda kunde dom väl lika bra tillåtit det här?Vilket otrevligt svar.
Dessutom är det inte en dum förfrågan och en mer aktuell sådan än någonsin.JeppeAndersson wrote:Vill du prata om anabola och annan doping är de bara att dra till Flashback så hittar du allt du kan tänka dig om de olika preparaten.På flashback finns i bolaforumet 99% oplästa 19 åringar som kurar och tycker det är ”skitbra” och tror att steroider helt saknarbieffekter för att de minsann äter bra och tränar.
Den sista procenten är möjligtvis lärd men även denna förbaskat vinklad.
Till trådskaparen:
För något år sedan hade Body ett stort reportage om just hur farligt det är med doping. Vad det gör med din kropp. De tog upp AAS, GH m.m.
Det som i så fall borde finns är ett sub-fora där de som känner sig belästa kan skriva krönikor, d.v.s. sin åsikt i frågor. Inte nåt allmänt debakel. Då kan lika personer lika gärna skrika sig blå på flashback som Jeppe föreslog.22 mars, 2012 at 11:51 #121123Anonym anvandareMemberDet är samma sak som att Slitz/Cafe/King skulle diskutera droger, bara för att dom flesta som är med i deras tidning hänger på stureplan och tar kokain. Du hör hur dumt det låter.
22 mars, 2012 at 12:04 #121124Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Det är samma sak som att Slitz/Cafe/King skulle diskutera droger, bara för att dom flesta som är med i deras tidning hänger på stureplan och tar kokain. Du hör hur dumt det låter.Du kan ju inte mena allvar att jämnföra kokain med doping???
förstår inte varför alla blir så upprörda, precis som man träffade en öm punkt och dom mesta tar det personligt. Verkligen tråkigt ville bara upplysa hur farligt och dåligt det är med doping men ska alla hålla på och svida och spotta en i ansiktet så kan man likabra tabort denna tråd.
Tråkigt att dom mesta är så cyniska
22 mars, 2012 at 12:13 #121125Anonym anvandareMemberblä
22 mars, 2012 at 12:17 #121126Anonym anvandareMemberVad är skillnaden? Två olagliga saker som skadar kroppen.
Det jag menar är att bara för att ditt tränade öga som kan avgöra om folk är dopade eller ej ser att någon har tagit något så kan man inte dra alla över samma kam. Om body skulle gå ut och skapa ett dopingforum för att deras modeller använder olagliga saker så skulle ingen vilja vara med i tidningen när dom får den stämpeln. Vi lever i Sverige, det finns lagar emot att skriva/göra sådana saker. Här är alla oskyldiga tills man kan bevisa motsatsen
Jag förstår vad du menar att informationen bör vara bättre. Just nu är det dessvärre Dopingjouren och flashback som informerar om doping. Båda dessa källor är ungefär lika pålitliga..
Men jag tror inte det är bodys ansvar/del att ta tag i det.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.