Träna samma muskelgrupp 2 gånger samma dag som Phil Heath bla gör.

Home Forums Allmänt om gymträning Träna samma muskelgrupp 2 gånger samma dag som Phil Heath bla gör.

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Tjenare Kolozzeum! satt och kolla på lite bodybuilding dokumentärer en härlig onsdagskväll som denna, och kom på att jag aldrig sätt någon med Phil Heath så jag tankade ner ”Phil Heath The Gift” och började kolla.

Han gör så att om han har en muskelgrupp som han tycker ligger lite efter och vill prioritera denna mer, så tränar han den två gånger samma dag med ett par timmar mellan passen, Så först börjar han med ett väldigt hårt pass och sedan lite senare runt kvälls kvisten så tränar han denna muskeln igen fast lite lättare och mer isolationsövningar.

vad tror ni om detta? Är det kanske något man inte bör göra om man är så kallad ren?

Han lyckas ju i alla fall göra det och får bra resultat så vad tycker ni?

var tankade du filmen? :)

jonte1 wrote:

testat google ? :emo-thumb

jonte1 wrote:

[http://torrentz.eu/fe13f67d11665d54a6b162e4e7d1f6bee73a5363] =)

Detta är body forum

1. Detta är Body
    2. Det är olagligt att ladda ner film
    3. Heat är fullproppad med preparat så du kan inte direkt relatera din träning till Heats träning.

Såna saker handlar nog mer om ork och tid. Inte ifall det funkar eller ej.

Om jag fick chansen att leva på bodybuilding hade jag sovit över på gymmet.

Yaldish wrote:
    Såna saker handlar nog mer om ork och tid. Inte ifall det funkar eller ej.

Om jag fick chansen att leva på bodybuilding hade jag sovit över på gymmet.

Gör som han finnen Marko eller vad han heter, flytta in i städskrubben på gymmet. Du kan säkert få proteindrinkar i utbyte mot att du oljar maskinerna. You can do it Yalda! :-D

Gober wrote:
    Gör som han finnen Marko eller vad han heter, flytta in i städskrubben på gymmet. Du kan säkert få proteindrinkar i utbyte mot att du oljar maskinerna. You can do it Yalda! :-D

Hahaha puss

Ska du träna samma muskel 2ggr per dag så måste du börja ta preparat om det ska va till någon fördel!! Du bryter ju ner dina muskler när du tränar dom, efteråt behöver dom tid att reparera sig. så du kanske förstår att du förstör muskeln om du skulle träna den 2ggr per dag.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.