Träna smalbenen!?

Home Forums Allmänt om gymträning Träna smalbenen!?

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Tja, undrar om det nån som har nån ide om hur man tränar smalbenen. :| Jag tränar BARA överkroppen, underkroppen e inte så intressant :) O snälla kom inte med töntiga svar, såsom, cykla blablabla…..

Tackar :pop:

Cykla blablabla…

Börja med att träna ben och vader

Du kan ju cykla till skolan då behöver man inte träna ben, stå upp och trampa så växer smalbenen som ogräss. Känner en som gjorde det och han gick från stl 39 till 45 i strumpstorlek.

ät mer kalk. ett par rediga smalben är riktigt snyggt så jag förstår att du frågar!

Trolltråd

Tror han pratar om Tibialis Anterior. Kör den här övningen fast med en hantel istället. Jag vet inte om den gör någon skillnad i praktiken men.

[youtube=KYWffp98XWs]

Tror trådskaparen är antingen efterbliven eller så trollar han. Tränar man aldrig ben speciellt vader så får man gå omkring med stuprörsben om man inte har generna med sig. Men visst är det coolt att ha en stor överkropp tills man behöver ta av sig byxorna. ;)

Zoltan Szabo wrote:
    Tror trådskaparen är antingen efterbliven eller så trollar han. Tränar man aldrig ben speciellt vader så får man gå omkring med stuprörsben om man inte har generna med sig. Men visst är det coolt att ha en stor överkropp tills man behöver ta av sig byxorna. ;)

Haha, läste inte igenom första inlägget så noga men du har nog rätt i att han bara driver. Trodde det var någon som av någon speciell anledning behövde förstärka sina ”smalbensmuskler”.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.