Träningskläder

Home Forums Allmänt om gymträning Träningskläder

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Hej!
    Söker lite tips var ni köper era träningskläder?
    Billiga och bra kläder sökes!:)
    Förslag på bra långärmade tröjor vill jag ha!
    Mvh Togga

Vilken kulknasig bred fråga, vad skall ”träningskläderna” vara lämpade till? Långärmade tröjor finns på hm för 99kr & är det underställ du syftar på så hittar du de flesta underställen på rea i vilken sportbutik som helst just nu. & varför vill du ha långärmat nu när vädret skiner & man börjar öppna upp fönstrena på gymmen (iaf här i gbg)?

*Nora* wrote:
    Vilken kulknasig bred fråga, vad skall ”träningskläderna” vara lämpade till? Långärmade tröjor finns på hm för 99kr & är det underställ du syftar på så hittar du de flesta underställen på rea i vilken sportbutik som helst just nu. & varför vill du ha långärmat nu när vädret skiner & man börjar öppna upp fönstrena på gymmen (iaf här i gbg)?

Hej!
    Klart att det gäller gymträning eller är jag på fel forum!!
    För inte är det simmning vi pratar om.
    Visst är jag nybörjare, men inte dum i huvet.
    Mvh Togga

Stadium och Intersport har jag köpt mina kläder i iaf

De flesta produkter med GASP anser jag sitter skönt och gör sitt jobb, även om de kostar lite. Brukar träna i vanliga bomulltishirts, har några avsedda dock, funkar hur bra som helst.

Det skönaste att träna i om man gillar långärmat är försvarets m/90 skjorta. Finns att köpa på nätet.

stadium, intersport, sportshopen och alla webbutiker samt kosttillskottsbutiker som har ”gymmärkena”, Gasp, Better bodies, Dcore m.m.

Sandow wrote:
    Det skönaste att träna i om man gillar långärmat är försvarets m/90 skjorta. Finns att köpa på nätet.

och den är inte för varm att träna i?

Dammiga byxor, t-shirt och ett par dojjor man hittar längst in i garderoben.

Men stadium brukar ha nån bra skit :) Annars vimlar det la om andra sportbutiker.

Själv använder jag mina pensionerade vardags T-shirtar och min brors gamla dojjor. Byxorna är köpa lite här och var för några kronor.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.