träningskompis i västerås

Home Forums Allmänt om gymträning träningskompis i västerås

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

hejsan, är det nån erfaren som inte har någon att träna med eller skulle vilja hjälpa mig att komma i form,det skulle betyda så otroligt mycket för mig, jag tränar på nutrition outlet.
    jag skulle vara jätte tacksam om någon skulle vilja hjälpa mig.

ingen som bor i västerås? :P

Finns det ingen på gymmet som kan hjälpa dig?

Bara att säga till om du vill ha ngt tips vet fler än mig på N.O som gärna ställer upp o tipsar lite, bara att fråga.. dock inte mitt i ett set då kanske, utan kanske efter passet:emo-thumb

OT: kan man träna på båda gymmen om man är medlem på Exhale gym??

Anders Carlsson wrote:
    Bara att säga till om du vill ha ngt tips vet fler än mig på N.O som gärna ställer upp o tipsar lite, bara att fråga.. dock inte mitt i ett set då kanske, utan kanske efter passet:emo-thumb

okej då vet jag, jag hade tänkt mig mer nån som var villig att hjälpa mig alltså att träna upp mig om du förstår vad jag menar?
    vet inte om du känner nån erfaren som har tid och lust med något sådant men det är min högsta önskan just nu, att få komma i tävlingsform

Incredible1 wrote:
    OT: kan man träna på båda gymmen om man är medlem på Exhale gym??

ja man kan träna på båda gymmen då…

så kul va det..

Hiiiman wrote:
    tävlingsform ? ge det 4-5 år till minst, sedan kanske du kan fundera på ”tävlingsform”

MVh das boot

jag vet hiiiiiiiiiman, men skrev jag hur lång tid det skulle ta eller?
    nej just det, då tycker jag inte att du ska klaga, det ända jag ville var att ha en som skulle hjälpa mig att bygga upp en bra grundform

Vet ju inte vad du har f

Tycker det l

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.