Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 935 total)
  • Author
    storcc wrote:
    Jag stör mig på mig själv…jag e så jävla snygg, stark, hård, muskulös helt jävla perfekt, det stör mig som faaan!!!!!!

:D Så SKA DE LÅTA MANNEN :up: Tummen upp för dig helt ärligt ME LOOOOVE THAT. Jagmenar skulle jag ha rutor på den kropp jag har nu skulle jag inte göra annat än att gå och säga MEN HELVETE vad SNYGG MAN VAR DÅ. :D sedan flexa fram och tillbaka, ben rygg armar ALLT

Johan85 wrote:
    tönt.

Varför? varför är det ok att morsor tar med sig ungar som ska ligga och sova på ett gym? varför är det ok att alla ska behöva anpassa sig efter en person och inte ha någon musik, så varför är jag en tönt?

Jag stör mig på en snubbe som heter viktor:evil:!!
    haha ne jk jk!

Finns inte så mkt folk att störa sig på där jag är. Dom enda som är lite störande är alla p14s som inte hänger upp vikterna efter sig o lämnar dom åt mig lr ngn annan vänlig skäl som vill plocka upp dom

zeke wrote:
    Varför? varför är det ok att morsor tar med sig ungar som ska ligga och sova på ett gym? varför är det ok att alla ska behöva anpassa sig efter en person och inte ha någon musik, så varför är jag en tönt?

Att du stör dig på människor som försöker kombinera föräldraskapet med träning är för mig helt sjukt. Jag beundrar människor som gör just det du nu spyr galla över.

Eddie Vedder wrote:
    Att du stör dig på människor som försöker kombinera föräldraskapet med träning är för mig helt sjukt. Jag beundrar människor som gör just det du nu spyr galla över.

Klart det är beundransvärt. Men i de flesta lite större städer (läs ej hålor) finns det faktiskt gym som erbjuder barnpassning medan man är på gymmet och drar i vikterna. Att en liten unge knatar omkring mellan vikterna när jag kör böj eller drar mark är inte något jag uppskattar. Barnaskrik är iofs rätt jobbigt det också men då äventyrar jag inte någons säkerhet ivf.

primo wrote:
    Klart det är beundransvärt. Men i de flesta lite större städer (läs ej hålor) finns det faktiskt gym som erbjuder barnpassning medan man är på gymmet och drar i vikterna. Att en liten unge knatar omkring mellan vikterna när jag kör böj eller drar mark är inte något jag uppskattar. Barnaskrik är iofs rätt jobbigt det också men då äventyrar jag inte någons säkerhet ivf.

Vilka barn skriker och knatar runt mellan vikterna när de sover?

Ditt exempel var ju inte vad zeke störde sig på. Och jag har erfarenheter just från hålor där folk tagit med del sina barn men även där personliga assistenter tagit med sina brukare till lokalen. Jag skulle aldrig någonsin komma på tanken att störa mig på det. Men visst ser jag till så att jag inte kör tunga böj med en unge under stången.

Eddie Vedder wrote:
    Vilka barn skriker och knatar runt mellan vikterna när de sover?

:D Jag missade den detaljen. Men det förekommer att småbarnen springer omkring inne på gymmet!

Steppen1983 wrote:
    :D Så SKA DE LÅTA MANNEN :up: Tummen upp för dig helt ärligt ME LOOOOVE THAT. Jagmenar skulle jag ha rutor på den kropp jag har nu skulle jag inte göra annat än att gå och säga MEN HELVETE vad SNYGG MAN VAR DÅ. :D sedan flexa fram och tillbaka, ben rygg armar ALLT

Det är inte lätt att vara ödmjuk när man är felfri som jag :emo-thumb

Nej då, men va fan, jag är där för att träna och märker (=skiter) i vad merparten av folket där gör. Jag kör mitt race, hårdare, tyngre och intensivare än de övriga!!! På gymmet tränar man…

Ibland undrar jag om det bara är jag som tränar där överhuvudtaget:ph34r:

en kvinna på gymet för några månader sen som trampade träningscykel i sisådär 15-20 minuter, kläcker en burk makrill i tomatsås som äts med fingrarna, kastar burken och cyklar sedan 15-20 minuter till.

Kan faktiskt tycka att en liten handtvätt är på sin plats efter att man käkat stinkande makrill med händerna och sedan ska bruka gymets utrustning.
    or is it just me?

Stör mej på vår gymägare som ska vara PT som gör helt fel.

Ett ex när han kör sittande axelpress får han hjälp upp sen går han ner ca 1 cm se upp igen o vrålar somfan sjukt störande

Eddie Vedder wrote:

nej det är fan inte okej att bara klampa in och stänga av stereon när man tränar, speciellt om man inte frågar före. De får gärna ha med ungen och låta den sitta i ett hörn men musiken ska vara igång, gymmet är inte till för att sova på. Och att ibland få stå och träna till tonerna av tv-shop i högtalarna är inte heller så jävla rockit

zeke wrote:
    nej det är fan inte okej att bara klampa in och stänga av stereon när man tränar, speciellt om man inte frågar före. De får gärna ha med ungen och låta den sitta i ett hörn men musiken ska vara igång, gymmet är inte till för att sova på. Och att ibland få stå och träna till tonerna av tv-shop i högtalarna är inte heller så jävla rockit

Då har vi olika syn på det helt enkelt. För egen del tycker jag fördelarna med att folk försöker få in träning i sitt livspussel och samtidigt försöker vara bra föräldrar är värt mer än att jag får lyssna på musik. Jag tränar för att träna och inte för att höra på musiken.

Sätt på ungen hörselskydd

Zeke; Någon slags grejj med hörlurar kan va ett tips till dig.

Jag kom på en: Folk som plockar ur min In Flames/3 days grace/Rammstein/A7X/Eminem-skiva och stoppar i en sven-ingvars-skiva istället. Då blir jag både ledsen och förbannad -.-

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.