Home › Forums › Allmänt om gymträning › Typer på gymet vi stör oss på!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 augusti, 2010 at 18:27 #288780Anonym anvandareMember
Wut?
20 augusti, 2010 at 18:59 #288781Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Då har vi olika syn på det helt enkelt. För egen del tycker jag fördelarna med att folk försöker få in träning i sitt livspussel och samtidigt försöker vara bra föräldrar är värt mer än att jag får lyssna på musik. Jag tränar för att träna och inte för att höra på musiken.japp då har vi olika syn på det, men det är iaf vad jag kan störa mig på på gymmet. och folk som slänger på påtok för mkt vikter och sedan utför övningen fel och sedan står och flinar när man själv gör samma övning med lättare vikter men då strikt. annars är det väll inte så mkt mer jag stör mig på.
20 augusti, 2010 at 22:35 #288782Anonym anvandareMemberzeke wrote:Varför? varför är det ok att morsor tar med sig ungar som ska ligga och sova på ett gym? varför är det ok att alla ska behöva anpassa sig efter en person och inte ha någon musik, så varför är jag en tönt?Du skulle ju kunna ta konfrontationen med den personen i så fall men i stället så väljer du att protestera genom att väsnas och slamra lite extra med vikterna, en så kallad dagisprotest i mina ögon. Det är lite töntigt men jag måste ändå erkänna att jag inte är mycket bättre själv alla gånger.
primo wrote:Jag missade den detaljen. Men det förekommer att småbarnen springer omkring inne på gymmet!Ja det gäller att hålla koll på ungarna om de ska ha med sig dem!
21 augusti, 2010 at 07:14 #288783Anonym anvandareMemberMatsa wrote:Du skulle ju kunna ta konfrontationen med den personen i så fallVa pratar du om? Kommunicera på plats med vederbörande istället för att spy galla anonymt via ett forum? Förstår inte..
21 augusti, 2010 at 14:15 #288784Anonym anvandareMemberDet förra gymmet jag tränade på var ett litet gammalt gym (25år, man blir inte starkare för att maskinerna är nya….fria vikter
21 augusti, 2010 at 20:45 #288785Anonym anvandareMemberDet enda jag stör mig på är flygfen som ska in i mun och öron. Annars fokuserar jag på min egen träning istället för att lägga energi på att störa sig på hur andra tränar, ser ut eller låter
21 augusti, 2010 at 21:00 #288786Anonym anvandareMemberJag stör mig inte på nån för det är missriktad energi. Däremot kan jag tänka mig att en och annan stör sig på mig.
Plockar vikter när jag vilar.
Kör fantamej inte strikt enligt den renläriga PT-bidddybalderdoktinen.
Slänger och har mig med vikterna, men tyst och försynt oftast.
Och så har gubbfan mage att vara både starkare och mer vältränad än de flesta biddybalders.Störigt.
21 augusti, 2010 at 23:09 #288787Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Va pratar du om? Kommunicera på plats med vederbörande istället för att spy galla anonymt via ett forum? Förstår inte..Tråden är till för att spy galla om nån hade missat det
21 augusti, 2010 at 23:30 #288788Anonym anvandareMemberzeke: Jag håller med dig, folk som sänker volymen på gymet har kommit till fel plats. När jag ska köra tunga bänkar vill jag fan inte höra nåt annat än musiken….
22 augusti, 2010 at 01:28 #288789Anonym anvandareMemberJag tränar oftast med hörlurar som stänger ute ljud. Då kan jag själv välja musik och slipper störa mig på folk som kämpar med att ge folk tinnitus
22 augusti, 2010 at 06:44 #288790Anonym anvandareMemberzeke wrote:Tråden är till för att spy galla om nån hade missat detNej den är till för att diskutera saker man stör sig på. Men jag ska nog hålla mig ifrån den här tråden för det är ju helt tragiskt vilka skitsaker folk faktiskt orkar lägga fokus på när man trodde att de var intresserade av att träna.
”asså det är en snubbe där som inte vet att EAA ska tas på tom mage och som inte kör hantelpress med full ROM! Lol!!!”
22 augusti, 2010 at 07:47 #288791Anonym anvandareMemberJag stör mig inte själv på någon direkt men jag är faan helt hundra på att en del stör sig på mig när jag kör Ryck och Stöt. Speciellt då man för tredje gången i rad inte lyckas låsa ut armbågarna utan måste släppa stången i backen.. Låter nämligen en hel del
Annars har jag ganska svårt för att störa mig på folk, de får göra som dem vill på gymmet och träna hur de vill så länge de följer de etiska reglerna, dvs ställer undan efter sig och sköter sig.
22 augusti, 2010 at 08:11 #288792Anonym anvandareMemberDet enda jag kan reta mig på är horderna av fjortisar som ockuperar bänkarna och mest sitter och snackar skit istället för att träna.
I undantagsfall lyfts det på någon hantel och sen kan man vara säker på att hanteln ifråga lämnas på golvet eller någon annanstans.
Din mamma jobbar inte här och så vidare.
Ja, jag är en gammal surgubbe, det är korrekt uppfattat.:emo-thumb
22 augusti, 2010 at 08:23 #288793Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Det enda jag kan reta mig på är horderna av fjortisar som ockuperar bänkarna och mest sitter och snackar skit istället för att träna.Det kanske är killar från den här tråden som sitter där på bänkarna och letar efter småsaker att reta sig på.
22 augusti, 2010 at 08:26 #288794Anonym anvandareMemberJag har en mystisk ”skugga” som alltid ska använda samma utrustning som jag ska men han ligger steget före så jag får alltid vänta.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.