Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 935 total)
  • Author
    Rasper wrote:
    Jag har en mystisk ”skugga” som alltid ska använda samma utrustning som jag ska men han ligger steget före så jag får alltid vänta. :(

Låter som du är hans skugga :up:

Orka bry sig i vad andra gör.

Jag stör mig inte på folk som gymmar. Tränar de får de gärna göra det på sitt vis, det är deras stund inte min.

Däremot förundras jag över hur mycket tid folk verkar lägga på sitt utseende före de går och tränar.

stör mig på gym där talk är förbjudet och där man köper utrustning man aldrig sett eller testat irl och som visar sig vara rent skräp

typerna i fråga får väl vara de som bestämmer på gymmet då..

Pisch wrote:
    stör mig på gym där talk är förbjudet.

[img=http://powerzite.se/item/itemImageShow.asp?sImgPath=%2Fupload%2F145%5FGRRRIP+mini%2EJPG&iImgWidth=320&iImgHeight=240]folk som luktar illa

Jag stör mig på folk som slänger (inte släpper) hantlar osv i golvet. Jag såg en kille som var kort, lite halvgrov sådär, som efter avslutade bröstpressar verkligen slänger, alltså forcerar vikterna iväg så de studsar och landar en bit bort på golvet. En av hantlarna blev böjd också. Sen efteråt gick han fram och tillbaka och frustade och beundrade sig själv i spegeln. Det kan vara bland det mest patetiska jag sett i hela mitt liv.

Survivalist wrote:
    Jag stör mig på folk som slänger (inte släpper) hantlar osv i golvet. Jag såg en kille som var kort, lite halvgrov sådär, som efter avslutade bröstpressar verkligen slänger, alltså forcerar vikterna iväg så de studsar och landar en bit bort på golvet. En av hantlarna blev böjd också. Sen efteråt gick han fram och tillbaka och frustade och beundrade sig själv i spegeln. Det kan vara bland det mest patetiska jag sett i hela mitt liv.

+1

Det var en kille i 25 årsåldern på vårt gym som stod och körde bicepscurl med hantlar på maffiga 6 kg st för några månader sedan. Han körde ca 15 reps och sen slängde han hantlarna i golvet med ett vrål och gick och duschade. Har inte sett killen sedan dess….

Stör mig väldigt lite på andra människor när jag tränar, men det är tråkigt när folk förstör eller inte plockar upp/ställer tillbaka efter sig.

– ”Grabben, orkar du bära iväg fyrtiokiloshanteln så orkar du bära tillbaka den…”

När jag inte har min mp3 med mig så kan jag bli ganska psykad på att höra vissa konversationer, när människor skriker och slänger vikter runt omkring sig. Sen är det lite jobbigt med människor som sitter och tittar och när man väl tittar mot dem så fortsätter de titta så man känner sig lite illa till mods :D

Under min korta tid som gymmare så är det väl egentligen bara folk som inte ställer tillbaka saker efter sig som jag stör mig på. I övrigt är det mest äldre som tränar vid 7 på morgonen när jag är där. Så det är lugnt och stillsamt oftast.:-)

J.v.K wrote:
    ah klockrent :)

dock brukar jag störa mig på äldre, de tittar alltid snett på mig för mina tatueringar. men det brukar inte påverka mig. men ändå

Det är ju bara kåkfarare och sjömän som får ha tatueringar vet du väl! :

Albin wrote:
    Stör mig väldigt lite på andra människor när jag tränar, men det är tråkigt när folk förstör eller inte plockar upp/ställer tillbaka efter sig.

– ”Grabben, orkar du bära iväg fyrtiokiloshanteln så orkar du bära tillbaka den…”

+1 på den.

Jag kan inte koncentrera mig på mina övningar om det ligger hantlar el. dyl. Alla saker ska ha sin plats, så även i gymmet.

Lägger till en grej till. Folk som trycker ner sina äckliga svettpapper i mugghållarna på maskinen och lämnar dom där!

Nykropp wrote:
    Lägger till en grej till. Folk som trycker ner sina äckliga svettpapper i mugghållarna på maskinen och lämnar dom där!

Mugghållare på maskinerna? =D Aldrig sett nåt liknande, låter som en onödig finess i mina öron. :p

Är det något som stör mig på gymmet så är det folk som frustar, skriker och slänger vikter runtom sig. Klart man får yttra sig om det är tungt men det behöver inte gå till överdrift, men en del tror uppenbarligen att ju mer man skriker ju starkare blir man.
    Vi har en norrman i 40-årsåldern på gymmet som är nära nog världsmästare på ovanstående. Det verkar dessutom vara ett krav från hans sida att släppa vikterna från optimal höjd efter avslutat set.

storcc wrote:
    Det är inte lätt att vara ödmjuk när man är felfri som jag :emo-thumb

Nej då, men va fan, jag är där för att träna och märker (=skiter) i vad merparten av folket där gör. Jag kör mitt race, hårdare, tyngre och intensivare än de övriga!!! På gymmet tränar man…

Ibland undrar jag om det bara är jag som tränar där överhuvudtaget:ph34r:

EXAKT, THE BEST THE BEST :D. Helt riktigt, man går in i sin väg, får pepp av de som kan peppa bra och DUNKAR PÅ. Igår hade jag med en polare som har kört på ett tag och han sa för en vecka sedan att han aldrig blir svettig av att träna, då sa jag men då ska du träna med mig grabben. Så körde vi ben o axlar och han svettades på bra :D så man visade nog att det visst går att bli svettig, det är bara KÖTTA HÅRT OCH TUNGT

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.