Home › Forums › Allmänt om gymträning › Typer på gymet vi stör oss på!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 augusti, 2010 at 12:11 #288810Anonym anvandareMember
Stör mig på Storcc för han är så jävla grym. Kommer alltid i skymundan när vi tränar och han är där! Fy på dig Christian. JAG VILL OCKSÅ SYNAS!!!!!
25 augusti, 2010 at 12:16 #288811Anonym anvandareMemberHar jag en dålig dag stör jag mig på allt och alla. Har jag en bra dag märker jag inte skit.
Kör på och skit i andra. Att bry sig om andra när man är där för att träna funkar inte.25 augusti, 2010 at 12:18 #288812Anonym anvandareMemberTycker ni ”störare” ska skippa att skriva såna här trådar på forumet. Gå istället fram till personen ni stör er på och smäll direkt. Att beklaga sig på forum sprider bara negativ anda.
25 augusti, 2010 at 13:37 #288813Anonym anvandareMemberJ.v.K wrote:Cool_kille_98.att någon gör småsaker är knappast en anledning till att smälla till han/hon
Måste hålla med J.v.K…kan inte se att det går till den punkt att man känner ett behov av att gå fram och ”smälla till” personen i fråga. Bygg ett gym hemma i källaren eller nåt, du ska uppenbarligen inte träna bland folk.
25 augusti, 2010 at 13:43 #288814Anonym anvandareMemberDynan wrote:Mugghållare på maskinerna? Aldrig sett nåt liknande, låter som en onödig finess i mina öron. :pNykropp tänker nog på löparband, cyklar och crosstrainers när han nämnde maskinerna…
Bara en misstanke.
25 augusti, 2010 at 13:45 #288815Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Nykropp tänker nog på löparband, cyklar och crosstrainers när han nämnde maskinerna…Bara en misstanke.
Jag stör mig på dina brutala front delts!
25 augusti, 2010 at 15:12 #288816Anonym anvandareMemberInte alls. På sportlife i ale där jag tränar så har varje maskin flaskställ och krok för handduk eller vad nu kroken är till för. Gäller alla dom nya maskinerna. Om jag inte missuppfattat funktionen.
Albin wrote:Nykropp tänker nog på löparband, cyklar och crosstrainers när han nämnde maskinerna…Bara en misstanke.
25 augusti, 2010 at 16:20 #288817Anonym anvandareMemberNykropp wrote:Inte alls. På sportlife i ale där jag tränar så har varje maskin flaskställ och krok för handduk eller vad nu kroken är till för. Gäller alla dom nya maskinerna. Om jag inte missuppfattat funktionen.hahaha, i stand corrected. Men vilken fantastisk meningslöshet…
28 augusti, 2010 at 16:43 #288818Anonym anvandareMemberAlbin wrote:hahaha, i stand corrected. Men vilken fantastisk meningslöshet…Menat. =p
31 augusti, 2010 at 00:59 #288819Anonym anvandareMemberTja, förra veckan kom det in en tjej/kvinna med kjol och slöja på gymmet och började träna, tycker att det inte passar på gymmet alls, så det störde jag mig på! Sen en annan sak, frågad en tjej hur mycket hon hade kvar på bänkpressen, då svarade hon ”Länge”, jaha inge mer med det, gick och körde hantelpress i väntan på att hon skulle bli klar, värmdeupp med 1 set, sen såg jag inte hon nå mer, ganska störigt!
31 augusti, 2010 at 01:07 #288820Anonym anvandareMemberHenksson wrote:Tja, förra veckan kom det in en tjej/kvinna med kjol och slöja på gymmet och började träna, tycker att det inte passar på gymmet alls, så det störde jag mig på! Sen en annan sak, frågad en tjej hur mycket hon hade kvar på bänkpressen, då svarade hon ”Länge”, jaha inge mer med det, gick och körde hantelpress i väntan på att hon skulle bli klar, värmdeupp med 1 set, sen såg jag inte hon nå mer, ganska störigt!Hur kan du ens störa dig på det? Hon får väll ha på sig vad hon vill?
31 augusti, 2010 at 08:35 #288821Anonym anvandareMemberHenksson wrote:Tja, förra veckan kom det in en tjej/kvinna med kjol och slöja på gymmet och började träna, tycker att det inte passar på gymmet alls, så det störde jag mig på! Sen en annan sak, frågad en tjej hur mycket hon hade kvar på bänkpressen, då svarade hon ”Länge”, jaha inge mer med det, gick och körde hantelpress i väntan på att hon skulle bli klar, värmdeupp med 1 set, sen såg jag inte hon nå mer, ganska störigt!förlåt Body (lär väll få en varning för detta), men någonting stämmer inte med dej
31 augusti, 2010 at 09:45 #288822Anonym anvandareMemberDet värsta är ändå att komma till gymmet och finna att de som tränat innan inte plockat undan hantlar och vikter efter sig!! 👿
Avskyr när hantlarna ligger runt golvet och måste alltid städa först innan ja kan börja träna själv. Iof så hinner man ju bli taggad av ilskan så de kanske är bra att det e stökigt.. :pMen saken är ändå den, om hanteln e såå tung att man inte orkar lyfta upp den på ställningen för hantlar ska man nog heller inte träna med den!
31 augusti, 2010 at 12:40 #288823Anonym anvandareMemberBoxer wrote:Hur kan du ens störa dig på det? Hon får väll ha på sig vad hon vill?Tycker det är riktigt opassande och jag stör mig på det, fel att ta på sig träningskläder som alla andra gör? Visst slöjan kan jag förstå! ..
31 augusti, 2010 at 16:56 #288824Anonym anvandareMemberHenksson wrote:Tycker det är riktigt opassande och jag stör mig på det, fel att ta på sig träningskläder som alla andra gör? Visst slöjan kan jag förstå! ..Och vad är träningskläder enligt dig?
Man kan väl ha på sig vad man vill, shorts, tights, whatever. Har sett flera killar träna i tights, inget jag själv skulle tänka mig göra men jag klankar inte ner på dem..
Väx upp, alla har sin egna tro och religion och bör få göra det dem vill, oavsett om de gäller träna, köra bil eller liknande. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.