Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 935 total)
  • Author
    snoozarn wrote:
    och vad är träningskläder enligt dig?
    Man kan väl ha på sig vad man vill, shorts, tights, whatever. Har sett flera killar träna i tights, inget jag själv skulle tänka mig göra men jag klankar inte ner på dem..
    Väx upp, alla har sin egna tro och religion och bör få göra det dem vill, oavsett om de gäller träna, köra bil eller liknande.

+1

[youtube=eYN5DABaWwk]

:emo-thumb

Gober wrote:
    [youtube=eYN5DABaWwk]

:emo-thumb

Hahahaha, så jävla bra!!:D

snoozarn wrote:
    och vad är träningskläder enligt dig?
    Man kan väl ha på sig vad man vill, shorts, tights, whatever. Har sett flera killar träna i tights, inget jag själv skulle tänka mig göra men jag klankar inte ner på dem..
    Väx upp, alla har sin egna tro och religion och bör få göra det dem vill, oavsett om de gäller träna, köra bil eller liknande.

+1000

finns det något värre än folk som leker med mobilen, ringer o smsar under träningen?

Byggare micke wrote:
    finns det något värre än folk som leker med mobilen, ringer o smsar under träningen?

håller helt med…:emo-thumb

framför allt alla djäkla ring/sms signaler..det stör mig..

sa till ett gäng yngre igår att det var inte så kul att höra 5 st mobilers sms och ringsignaler då man var mitt upp i träningen..svaret jag fick var : sköt dig själv gubbjävel..:D😀

Byggare micke wrote:

SMS har jag inget problem med. Sker det under setvilan stör det ingen annan. Men högljudda signaler är såklart ohyfsat. Samma sak med samtal, att samtala högt om sitt privatliv i mobil tycker jag är ohyfs på buss, på tåg, inne på restaurang och på gym etc.

Det kan man fixa någon annanstans. Ringer det till mig försöker jag avlägsna mig till en plats där jag inte stör, alternativt frågar om det är något viktigt och försöker ge ett snabbt svar.

Nicotin wrote:
    håller helt med…:emo-thumb

framför allt alla djäkla ring/sms signaler..det stör mig..

sa till ett gäng yngre igår att det var inte så kul att höra 5 st mobilers sms och ringsignaler då man var mitt upp i träningen..svaret jag fick var : sköt dig själv gubbjävel..:D😀

👿

Vad glad jag är att vi bara är 4 stycken som tränar i ett privat gym :D

På mitt gym finns en kille som är ca 35 år, han kör igenom hela kroppen som vanligt, men biceps tränar han varje dag.. då han kör samma övning, samma vikter

Jag är för cool för att störa mig på alla nollor. Jag är för cool helt enkelt. Så är det.

Får lägga till en sak till idag. Folk som tvunget skall spreja sig så hela omklädningsrummet luktar parfym när man kommer in. :)

killar med bajsfärgad brun utan sol, blont FIXAT hår, och som bara kör hantlar och sitter i bänkpressen

Jag stör mig på att det är för lite snygga brudar på gymmet. Alldeles för mycket dudes överallt. Inget att vila blicken på mellan seten.

dinomog wrote:
    killar med bajsfärgad brun utan sol, blont FIXAT hår, och som bara kör hantlar och sitter i bänkpressen

Solariebrun som en chokladkaka + platinablont hår är ju looken att sikta på :kicking: Gärna tillsammans med tight linne och för små jeansshorts.

Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.