Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 935 total)
  • Author

Måste hålla med föregående om kompisar som ska ”coacha” fast dom själva ofta är helt otränade och har noll koll..

Tränade ett pass med tjejen för att försöka få henne att gilla styrketräning.. Mitt i passet kommer det fram en ca 45-50årig tant, smått lönnfet, otränad och dålig teknik..
    Vad gör hon inte när jag byter med tjejen för att köra mitt set, JO hon börjar förklara hur man ska göra och vilka vikter man ska köra på, för annars kan det hända att man får en bristning och inte kan gå. För det hade hänt henne minsann..

Undrar hur fan hon tänkte, kanske att jag är helt okunnig utan erfarenhet och nära på en otränad lönnfet friskismedlem, som råkar ha en skaplig form fast den kanske man har fått genetiskt..:frust:

Idag stör jag mig på mig själv eftersom jag inte är på gymmet och tränar.

Jag är sjuk.

Fan.

Va intressant det här ska bli. Mitt 3:e inlägg efter snart 4 år som (in)aktiv medlem på detta härliga forum.

I en svunnen tid, d.v.s i början av min s.k träningskarriär, hade jag en förmåga att störa mig på andra personer på gymmet. Jag upptäckte dock till slut att jag kom hem från gymmet mer irriterad på störiga personer än vad jag var nöjd med träningspasset. Då bestämde jag mig för att sluta störa mig på dom som lyfter ”fel”, låter illa, pratar i telefon, luktar suspekt o.s.v. Det kan nog vara en av dom bättre sakerna jag gjort för jag tycker nog det finns roligare saker att fokusera på, som t.ex träningen :)

Men jag är helt säker på att det finns de som stör sig på mig på gymmet =)

pommes wrote:
    Men jag är helt säker på att det finns de som stör sig på mig på gymmet =)

Känner igen mig där. Har blivit lite för bra kompis med speglarna på sistonde :p

Vi har en kille på gymmet som tror att han känner alla och snackar om saker han inte har en aning om och han gör det så jävla högljutt så det dröjer inte länge innan han får borsta tänderna i nacken.

Folk som klockan 07.00 på morgonen inte fattar att deras gymkort inte berättigar dom att få tillgång till gymmet när det är obemannat. Varje gång dom drar kortet så piper det inne i lokalen. Kortet fungerar inte första gången, inte andra gången inte tredje gången, inte fjärde gången….går ut ur slussen en stund….inte femte gången, inte sjätte gången…

hehe den var bra =)

Kärringar/gubbar som glor hela setet,
    kolla gärna runt på gymmet men sluta glo på mig ett helt jävla set -.- TRÄNA!!

inte för att jag gymmat länge , men jag stör mig på killar som spänner sig bara och går runt för o showa , sen så stör jag mig på vissa som bara kör överkropp och inte underkropp , det är så jävla fult!

Stör mig på folk som kör hantelpress istället för bänkpress. YEAH THATS RIGHT I SAID IT!

RikardJansson wrote:
    Stör mig på folk som kör hantelpress istället för bänkpress. YEAH THATS RIGHT I SAID IT!

Varför?

Sen är det intressant om du nu lägger märke till vilka som uteslutande kör hantlar istället för bänk…

RikardJansson wrote:

Huh? Konstigaste, onödigaste och mest underliga saken hittills att vara irriterad över:p

Tycker det är sjukt jobbigt när människor som inprincip aldrig lyft en hantel i hela sitt liv skall lägga sig i ens träning! Eller folk som snor maskinerna/vikterna när man typ reser sig i 2 sec. Det gör mig otroligt grinig, kan oftast sura över sånna saker hela dagen.

Hantelpress som substitut för bänkpress = Lathet, vikträdsla, i 99.99% av gångerna. (1 av 10 000 gånger handlar det om en BB som faktiskt får bättre kontakt i pecs, dom andra gångerna säger folk bara så)

RikardJansson wrote:
    Hantelpress som substitut för bänkpress = Lathet, vikträdsla, i 99.99% av gångerna. (1 av 10 000 gånger handlar det om en BB som faktiskt får bättre kontakt i pecs, dom andra gångerna säger folk bara så)

Hur kan du koppla detta fenomen till lathet?

Själv tror jag att folk som lägger sig och kör hantellpressar gör det för att dom faktist får bättre kontakt. Varför skulle man enligt dig bara säga att man får det fastän det inte är så? Sen att armbågs och axelproblem kan göra så att hantellpressar känns bättre är nog en stor anledning också!:up:

Själv kör jag för det mesta bänkpress om du undrar.

Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.