Home › Forums › Allmänt om gymträning › Typer på gymet vi stör oss på!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 december, 2010 at 09:07 #288870Anonym anvandareMemberlind-wall wrote:hur kan du koppla detta fenomen till lathet?
Själv tror jag att folk som lägger sig och kör hantellpressar gör det för att dom faktist får bättre kontakt. Varför skulle man enligt dig bara säga att man får det fastän det inte är så? Sen att armbågs och axelproblem kan göra så att hantellpressar känns bättre är nog en stor anledning också!:up:
Själv kör jag för det mesta bänkpress om du undrar.
1+
1 december, 2010 at 10:25 #288871Anonym anvandareMemberRikardJansson wrote:Hantelpress som substitut för bänkpress = Lathet, vikträdsla, i 99.99% av gångerna. (1 av 10 000 gånger handlar det om en BB som faktiskt får bättre kontakt i pecs, dom andra gångerna säger folk bara så)1 december, 2010 at 11:04 #288872Anonym anvandareMemberoscar123 wrote:inte för att jag gymmat länge , men jag stör mig på killar som spänner sig bara och går runt för o showa , sen så stör jag mig på vissa som bara kör överkropp och inte underkropp , det är så jävla fult!Dom som är stor har allt rätt att spänna sig showa hur mycket dom vill med tanke på all tid och dedikation som ligger bakom fysiken!:nono:
Dock grabbar med XS tröja och 20 cm armar som ska göra det stör jag mig på
1 december, 2010 at 11:25 #288873Anonym anvandareMemberBananArne på nya gymmet, Gubbe i 60 års ålder med rejält ”paket” och tajts
Brrrr :yikes:
1 december, 2010 at 11:35 #288874Anonym anvandareMemberNär alla tittar på mig. När jag inte ens lyfter tungt.
Folk som kommer fram och ska hjälpa en lyfta när man är mitt i lyftet.
Tycker dom är så jävla coola när dom bänkar över 100kg på 100kg massa.
Folk som sitter å ska psyka en hela passet.
Folk som tror dom kan något bara för läst att protein funkar.
En del som ska vara tuffa på gymmet. Ser bara fjantigt ut. Lägg på er 20-30kg muskler till och kom tillbaka .
FOlk som ska lägga sig i hur man tränar!
periodare som kommer ner 1-2 månader efter nyår hehe. Lämna plats får oss som lyfter1 december, 2010 at 11:51 #288875Anonym anvandareMemberbeciec wrote:När alla tittar på mig. När jag inte ens lyfter tungt.
En del som ska vara tuffa på gymmet. Ser bara fjantigt ut. Lägg på er 20-30kg muskler till och kom tillbaka .
periodare som kommer ner 1-2 månader efter nyår hehe. Lämna plats får oss som lyfterJädrar, hinner du träna över huvud taget?
1 december, 2010 at 12:12 #288876Anonym anvandareMemberRikardJansson wrote:Hantelpress som substitut för bänkpress = Lathet, vikträdsla, i 99.99% av gångerna. (1 av 10 000 gånger handlar det om en BB som faktiskt får bättre kontakt i pecs, dom andra gångerna säger folk bara så)Det var det dummaste jag hört. Då kan man ju vända på steken och störa sig på alla tuffa ungtuppar som ska visa hur starka och tuffa dem är när dom med felaktig teknik stolt pressar i bänken.
Själv tycker att hantelpressar är mycket jobbigare då det kräver en helt annan muskelbalans för att få till det rätt.
1 december, 2010 at 12:14 #288877Anonym anvandareMemberbeciec wrote:När alla tittar på mig. När jag inte ens lyfter tungt.
periodare som kommer ner 1-2 månader efter nyår hehe. Lämna plats får oss som lyfterhehe, har förstått att efter dina konversationer med Abraham att du kör på henrik smith, och jag känner inte direkt igen något av det du skriver. Några 100kilos killar har jag nog aldrig sett på det gymmet (möjligtviss en som går med armarna ut i luften likt ett flygplan)
Har aldrig varit med om någon som lägger sig i osv heller.
Nyårstränarna däremot, det är riktigt jobbigt
Ska väll också tillägga att när jag kör är jag helt inne i träningen och lägger aldrig märke till vad som händer med mig, men visst kan det vara folk som glor när man stönar lite för högt ibland.
1 december, 2010 at 12:23 #288878Anonym anvandareMemberLowgrein wrote:Dom som är stor har allt rätt att spänna sig showa hur mycket dom vill med tanke på all tid och dedikation som ligger bakom fysiken!:nono:Dock grabbar med XS tröja och 20 cm armar som ska göra det stör jag mig på
Här får jag faktiskt säga att jag inte håller med, jag tycker dessa XS-byggare är riktigt underhållande, ser dem dock inte på gymmet jag kör på nu, tror det är 18års gräns där.
1 december, 2010 at 12:53 #288879Anonym anvandareMemberGober wrote:Här får jag faktiskt säga att jag inte håller med, jag tycker dessa XS-byggare är riktigt underhållande, ser dem dock inte på gymmet jag kör på nu, tror det är 18års gräns där.Kom in en hel skock såna rackare förut.
Dom ställde sig mitt i gymmet och skulle köra lite hantelpressar.
Innan en av killarna ska lyfta upp dom två 22kilos hantlarna börjar han andas som en galning SCHCHCHHCC SCHHChHCSHCCH Lät som ett jäffla flygplan..
Sen lyfte han upp hantlarna och börja köra hantelpressar. Och i samma stund som han började så skrek hans gympolare DU ÄR KUNG!!! DU ÄR KUNG!! AHHH!! DU ÄR KUNG KOM IGEN NU EN TILL AHH!!!Varenda kotte som befann sig i gymmet undrade vafan det var som pågick.
Själv satt jag och försökte hålla mig ifrån att lägga mig på golvet och dö av skratt.1 december, 2010 at 13:01 #288880Anonym anvandareMemberGober wrote:Här får jag faktiskt säga att jag inte håller med, jag tycker dessa XS-byggare är riktigt underhållande, ser dem dock inte på gymmet jag kör på nu, tror det är 18års gräns där.Tycker det är charmigt när de tjuvkikar och spänner sig framför spegeln.
Får en att tänka tebax på gamla dar då man hade all tid framför sig:(1 december, 2010 at 13:59 #288881Anonym anvandareMemberMicke.. wrote:Kom in en hel skock såna rackare förut.
Dom ställde sig mitt i gymmet och skulle köra lite hantelpressar.
Innan en av killarna ska lyfta upp dom två 22kilos hantlarna börjar han andas som en galning SCHCHCHHCC SCHHChHCSHCCH Lät som ett jäffla flygplan..
Sen lyfte han upp hantlarna och börja köra hantelpressar. Och i samma stund som han började så skrek hans gympolare DU ÄR KUNG!!! DU ÄR KUNG!! AHHH!! DU ÄR KUNG KOM IGEN NU EN TILL AHH!!!Varenda kotte som befann sig i gymmet undrade vafan det var som pågick.
Själv satt jag och försökte hålla mig ifrån att lägga mig på golvet och dö av skratt.Ha ha ha!
1 december, 2010 at 14:15 #288882Anonym anvandareMemberNykropp wrote:Jädrar, hinner du träna över huvud taget?Koppla bort är nyckeln
1 december, 2010 at 14:33 #288883Anonym anvandareMemberbeciec wrote:Koppla bort är nyckelnVar det inte du som blev skogstokig pga av att en syntolsnubbe tränade på ditt gym
1 december, 2010 at 21:23 #288884Anonym anvandareMemberRikardJansson wrote:Stör mig på folk som kör hantelpress istället för bänkpress. YEAH THATS RIGHT I SAID IT!Jag anser mig vara gammal nog att välja övningar som jag tycker om. Varför bry sig.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.