Home › Forums › Allmänt om gymträning › Vilka gym har sneda (lätt lutade) smithmaskiner i Sthlm?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 mars, 2012 at 12:57 #50748Anonym anvandareMember8 mars, 2012 at 12:57 #121598Anonym anvandareMember
Jag behöver en lätt lutad smithmaskin till press bakom nacken då den för mej jämfört med en rak smith maskin ger mycket bredare axlar.
Nån som vet gym som har dom mer än Friskis, Skrapan, Farsta
Tack på förhand
11 mars, 2012 at 10:23 #121599Anonym anvandareMemberAnnars är ju en lös skivstång överlägsen på de allra flesta sätt, och de finns på samtliga gym så du slipper ägna ditt liv åt att sitta på tuben för att köra en övning.
11 mars, 2012 at 10:30 #121600Anonym anvandareMemberhur kan lutningen ger bredare axlar?
11 mars, 2012 at 23:05 #121601Anonym anvandareMemberDen övningen är i alla fall överlägsen för mig och det är en enorm skillnad så absolut inte intresserad av att köra fritt med skivstång eller hantlardå jag gjort det många år.
Nån mer på ett annat forum hade upplevt samma effekt.
Får leta vidare helt enkelt…
11 mars, 2012 at 23:41 #121602Anonym anvandareMember_tuva_ wrote:Den övningen är i alla fall överlägsen för mig och det är en enorm skillnad så absolut inte intresserad av att köra fritt med skivstång eller hantlardå jag gjort det många år.Nån mer på ett annat forum hade upplevt samma effekt.
Får leta vidare helt enkelt…
mitt nya gym har de, hälsoforum sjöstaden i hammarby, hållplats mårtensdal med tvärbanan
inte prövat men får göra brukar köra fri stång bakom skallen.
12 mars, 2012 at 01:02 #121603Anonym anvandareMemberWorld Class gymmen brukar ha det.
13 mars, 2012 at 16:16 #121604Anonym anvandareMemberAlex Thunholm wrote:mitt nya gym har de, hälsoforum sjöstaden i hammarby, hållplats mårtensdal med tvärbananinte prövat men får göra brukar köra fri stång bakom skallen.
Tack så mycket! Det ska jag kolla på…
Jag har har enormt svårt att bygga muskler så fått analysera sönder övningar för att se vad som funkar bäst för mej så absolut värt att pröva även om det såklart skiljer sig väldigt mycket från individ till vad man svarar på för övningar.
13 mars, 2012 at 20:38 #121605Anonym anvandareMemberTror att SATS spårvagnshallarna har en såndär grunkemoj som du menar. Såg inte ordentligt.
_tuva_ wrote:Jag har har enormt svårt att bygga muskler så fått analysera sönder övningar för att se vad som funkar bäst för mej så absolut värt att pröva även om det såklart skiljer sig väldigt mycket från individ till vad man svarar på för övningar.Jag skulle vilja säga… basövningar, basövningar, basövningar. Bygger man bra som ** ** ******* med :emo-thumb
13 mars, 2012 at 21:32 #121606Anonym anvandareMemberLovisingen wrote:Tror att SATS spårvagnshallarna har en såndär grunkemoj som du menar. Såg inte ordentligt.Jag skulle vilja säga… basövningar, basövningar, basövningar. Bygger man bra som ** ** ******* med :emo-thumb
Tackar! Ska kollas
Jo basövningar är kanon men press bakom nacken i smithmaskin får ses som en bra grund för axlar tycker jag och som sagt funkar det otroligt bra.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.