Årliga forumpriser?

Home Forums BODY Foruminformation Årliga forumpriser?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 35 total)
  • Author

Kanske ett ”pris” för mest antal inlägg, bästa inlägg, bästa skapade tråd osv? Moderatorerna utser tävlande, medlemmarna får rösta.

Eller något, bara en tanke.

Det låter ju riktigt roligt, väldigt bra idé!
    :)

Idén är rolig och bra.

Dock vet jag av egen erfarenhet att det tar tid för moderatorer och admins om dessa ges allt ansvar och eftersom det är något som sköts på ens fritid är det svårt att få ihop.

Så även om jag inte är moderator här på BODY så tar jag mig friheten att föra deras talan och föreslår att den som har idéer om både kategorier och nomineringar inom dessa helt enkelt underlättar moderatorernas arbete och kommer med förslag.

Fins underlaget med kategorier och nomineringar färdigt kan ju staffen sammanställa en omröstning av det. För en kul idé är det som sagt.:)

Du ska i allafall ha ”Årets-Idé” pris Tobbe!

:emo-thumb

Flessa wrote:
    Tycker det låter som en sjukt bra idé.:up:

Ja konstigt med dina 10 kvalitativa inlägg per dag.

Årets bortförklaring;

”Här är min rygg, avslappnad. Dålig kamera, dåligt ljus. Har varit sjuk i 5 veckor, ätit dåligt och inte tränat alls.
    Sen är jag trött på bilden också samt att den är tagen i dålig vinkel..”

([http://forum.body.se/showthread.php?t=6221&highlight=ryggar&page=225].)

Årets försök till diss med siffror och stavfel mitt i:

Pontus Stridh wrote:
    Ja konstigt med dina 10 kvalitativa inlägg per dag.
    Karlssooooon wrote:
    Årets bortförklaring;

”Här är min rygg, avslappnad. Dålig kamera, dåligt ljus. Har varit sjuk i 5 veckor, ätit dåligt och inte tränat alls.
    Sen är jag trött på bilden också samt att den är tagen i dålig vinkel..”

([http://forum.body.se/showthread.php?t=6221&highlight=ryggar&page=225].)

Haha, den är bra :up: Får min röst

Jag är starkt emot detta, bara ovanstående exempel där en medlem hängs ut på ett ironiskt vis är ett perfekt svar på ungefär hur diskussionstrådarna där ”vinnare” av samtliga kategorier ska utses.

Om jag själv får välja kan ni glömma det här. Men de andra har talan också.

Marcus Syvertsen wrote:
    Jag är starkt emot detta, bara ovanstående exempel där en medlem hängs ut på ett ironiskt vis är ett perfekt svar på ungefär hur diskussionstrådarna där ”vinnare” av samtliga kategorier ska utses.

Om jag själv får välja kan ni glömma det här. Men de andra har talan också.

Maci. Jag tror du hade detta bakom foten när du läste, inte snack om någon lyteskomik här. Annars kan du även dissa Scream och liknande parodier, att de är sunkiga för de innehåller alla schabloner en skräckis brukar ha. Faogel var ju uppenbart ironisk när han kom med sina bortförklaringar. I annat fall ber jag Faogel om ursäkt från den allra djupaste botten av mitt blödiga hjärta.

Let the children play! Du kan kanske istället komma med stränga förmaningar om vad som får hyllas och vad som inte får ”hyllas”?

Svensson wrote:
    Maci. Jag tror du hade detta bakom foten när du läste, inte snack om någon lyteskomik här. Annars kan du även dissa Scream och liknande parodier, att de är sunkiga för de innehåller alla schabloner en skräckis brukar ha. Faogel var ju uppenbart ironisk när han kom med sina bortförklaringar. I annat fall ber jag Faogel om ursäkt från den allra djupaste botten av mitt blödiga hjärta.

Let the children play! Du kan kanske istället komma med stränga förmaningar om vad som får hyllas och vad som inte får ”hyllas”?

Nej då, jag är väl medveten om Jonathans ironi i inlägget, och den framgick mycket tydligt. Det jag menar är att när någon skriver något sånt där och de facto är seriös (vilket händer emellanåt) så ligger dessa i skottlinjen för en nominering.

Vi diskuterar ämnet i modforumet, jag återkommer när vi enats om ett beslut.

Svensson wrote:
    Faogel var ju uppenbart ironisk när han kom med sina bortförklaringar.

Tack. Blev lite orolig ett tag att folk tog det seriöst. :D

Årets medlem med mest antal onödiga inlägg : Headhunter. Börjar tröttna på alla inlägg som bara består av :devil: nu :nono:

Dennis Johansson wrote:
    Årets medlem med mest antal onödiga inlägg : Headhunter. Börjar tröttna på alla inlägg som bara består av :devil: nu :nono:

Det är ju precis sånt här som kan se till att det inte blir något av det hela.

Jag hänvisar till kollega Syvertsens inlägg några poster upp.

Ingen vill att detta ska vara en frizon för personangrepp, men om vi bemödar oss att hylla det som hyllas bör, är det nog inte omöjligt att vi kan hålla en omröstning av något slag.

Fortsätter det såhär så törs jag garantera att hela projektet kommer att slängas i papperskorgen.

Jag låter inlägget vara kvar för att illustrera mitt resonemang, annars hade jag utan tvekan raderat det.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.