- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › BODY Foruminformation › Censuren på detta forum?
För att minimera risken för att även detta inlägg plocklas bort, så kommer jag inte att nämna någonting om sakinehållet, men jag har nu postat några inlägg i syfte att försöka få svar på en fundering jag har, men dessa har plockats bort Väldigt snabbt och helt utan förklaring eller motivering.
Det verkar nästan som att administratörerna och moderatorerna på detta forum vill tysta ner denna fråga. Det är inte frågan om något olagligt eller något som på annat sätt strider mot Svensk lag. Så jag frågar mig helt enkelt, hur det står till med censureringen här?
Ett forum ska vara öppet för allas åsikter, så länge det inte strider mot Svensk lag, går till personangrepp eller liknande. Jag driver själv ett större svenskt forum och vet precis hur det är att hålla inläggen på en rimlig nivå.
Skulle vara intressant att höra hur ni resonerar i den här frågan.
Hoppas verkligen att den här tråden inte också plockas bort, utan att ni kan ta den här ”kritiken” och bemöta den.
Tack!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY