Home › Forums › BODY Foruminformation › Jag önskar icke tidsbegränsade editeringsmöjligheter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 november, 2005 at 14:04 #922815Anonym anvandareMember
Jag
7 november, 2005 at 14:04 #87548Anonym anvandareMember7 november, 2005 at 14:10 #922816Anonym anvandareMemberKan inte annat
7 november, 2005 at 14:17 #922817Anonym anvandareMemberja, [www.aendra.nu]
7 november, 2005 at 16:27 #922818Anonym anvandareMemberAngående editering av inlägg har vi utökat tidsintervallerna generöst gentemot standardinställningarna.
Det är inte så svårt att tänka till lite innan man postar, eller att kontrollera sin stavning och grammatik.Som det är inställt nu:
Du har 15 minuter på dig att ändra innan ”Ändrat av…” visas.
Du har 30 minuter på dig att ändra rubriken.
Du kan ändra ditt inlägg i upp till 8 timmar efter du postat det.Jag ska ta diskussionen om detta med övriga Admins och mods, så får vi se om vi utökar eller ger fritt redigeringsutrymme.
8 november, 2005 at 07:58 #922819Anonym anvandareMemberJoachim Bartoll wrote:Angående editering av inlägg har vi utökat tidsintervallerna generöst gentemot standardinställningarna.
Det är inte så svårt att tänka till lite innan man postar, eller att kontrollera sin stavning och grammatik.Som det är inställt nu:
Du har 15 minuter på dig att ändra innan ”Ändrat av…” visas.
Du har 30 minuter på dig att ändra rubriken.
Du kan ändra ditt inlägg i upp till 8 timmar efter du postat det.Jag ska ta diskussionen om detta med övriga Admins och mods, så får vi se om vi utökar eller ger fritt redigeringsutrymme.
Visst är det enkelt att tänka efter före, MEN länkar o hänvisningar till andra sidor kan ändras/flyttas och det är ett tillfälle det är bra att kunna gå in o ändra.
10 november, 2005 at 17:39 #922820Anonym anvandareMembert-train wrote:Visst är det enkelt att tänka efter före, MEN länkar o hänvisningar till andra sidor kan ändras/flyttas och det är ett tillfälle det är bra att kunna gå in o ändra.där kom det bästa argumentet nånsin
jag menar, stavfel och grammatiska fel é väl inte hela världen
jag tror folk förstår vad man menar ändå, vi é ju bara människor6 mars, 2006 at 12:02 #922821Anonym anvandareMemberJag har precis startat en träningsjournal här på body och jag vill ha möjligheten att editera in mina bilder på framsteg i första posten. Annars kommer de vara spridda i hela tråden. Hur kul är det när man har några bilder på sida 5 sen kommer nästa uppsättning på sida 11. Kan man editare obehindrat kan man ha de äldsta och de aktuella på sida 1.
Har lite svårt att se fördelen med att ha en tidsbegränsad möjlighet till att editera.
MvH Jonas
7 mars, 2006 at 19:17 #922822Anonym anvandareMemberIATOAON wrote:Kan inte annat än hålla med Nina. Speciellt irriterrande var det nu i dagarna då jag fyllde på med länkar till videoklipp från SM.Var ligger dom länkarna?
7 mars, 2006 at 22:52 #922823Anonym anvandareMemberSom idag skrev jag ner träningspasset på dagen i min journal, men ville vänta med kosten eftersom det var en stor del av kvällen kvar. Då måste jag göra två inlägg och då hamnade ett annat inlägg emellan. Dessutom citerade en kille ett långt inlägg för att svara på en fråga i min journal. Ser plottrigt ut som fan. Hade varit enkelt att messa honom och be honom ändra sitt inlägg. Nu måste jag messa en mod om jag vill få ordning på det.
MvH Jonas
8 mars, 2006 at 00:08 #922824Anonym anvandareMemberOk, vi kollar på detta.
9 mars, 2006 at 16:02 #922825Anonym anvandareMemberJa tack, vill gärna kunna uppdatera min jounaltråd kontinuerligt istället för att bygga på onödigt långa trådar.
Inta undra på att det kändes så ostrukturerat i alla trådar
22 mars, 2006 at 10:09 #922826Anonym anvandareMemberSimon Persson wrote:Ok, vi kollar på detta.Hur går det, blir det nån ändring?
/Jonas
8 april, 2006 at 19:16 #922827Anonym anvandareMemberJa… vi önskar svar :B
8 april, 2006 at 21:13 #922828Anonym anvandareMemberOk, nu kan ni editera era inlägg i efterhand. Men om detta missbrukas på något sätt kommer vi att ändra tillbaka så att det inte går.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.