Multi-citera?

Home Forums BODY Foruminformation Multi-citera?

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Med risk för att bli avfärdad/bekräftad som en idiot:

Vad är multi-quote egentligen?

Jag förstår ingenting.

Hur använder man den här funktionen och vad har den för syfte?:what:

Det är en efterlängtad funktion. Säg att du har varit borta i en vecka från din träningsjournal och tio personer har skrivit i din tråd. Markera inlägg med multiquote-knappen ([img=http://forum.body.se/images/buttons/multiquote_off.gif]) så kan du svara alla i ett enda av dina inlägg – och på ett smidigt sätt! När du väl testar det går det upp ett ljus och du förstår kraften i funktionen

Jon Larsson wrote:
    Vad är multi-quote egentligen?

Hur använder man den här funktionen och vad har den för syfte?:what:

Jag quotar ditt inlägg…

Magnus Branzén wrote:
    Det är en efterlängtad funktion. När du väl testar det går det upp ett ljus och du förstår kraften i funktionen ;)

…och mitt eget. Inget knövlande med klipp-och-klistra manuellt, utan bara att markera de inlägg jag vill kunna citera och voila!

Magnus Branzén wrote:
    Det är en efterlängtad funktion. Säg att du har varit borta i en vecka från din träningsjournal och tio personer har skrivit i din tråd. Markera inlägg med multiquote-knappen ([img=http://forum.body.se/images/buttons/multiquote_off.gif]) så kan du svara alla i ett enda av dina inlägg – och på ett smidigt sätt! När du väl testar det går det upp ett ljus och du förstår kraften i funktionen

Låter ju kanon, detta måste prövas omedelbart.

Magnus Branzén wrote:
    Jag quotar ditt inlägg…

…och mitt eget. Inget knövlande med klipp-och-klistra manuellt, utan bara att markera de inlägg jag vill kunna citera och voila!

Ahh, det är så man gör. Nu fattar jag. Tack för den utomordentligt pedagogiska förklaringen, Magnus.:)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.