Home › Forums › BODY Foruminformation › Multi-citera?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 september, 2007 at 20:56 #80185Anonym anvandareMember24 september, 2007 at 20:56 #712623Anonym anvandareMember
Med risk för att bli avfärdad/bekräftad som en idiot:
Vad är multi-quote egentligen?
Jag förstår ingenting.
Hur använder man den här funktionen och vad har den för syfte?:what:
24 september, 2007 at 21:20 #712624Anonym anvandareMemberDet är en efterlängtad funktion. Säg att du har varit borta i en vecka från din träningsjournal och tio personer har skrivit i din tråd. Markera inlägg med multiquote-knappen ([img=http://forum.body.se/images/buttons/multiquote_off.gif]) så kan du svara alla i ett enda av dina inlägg – och på ett smidigt sätt! När du väl testar det går det upp ett ljus och du förstår kraften i funktionen
24 september, 2007 at 21:22 #712625Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Vad är multi-quote egentligen?Hur använder man den här funktionen och vad har den för syfte?:what:
Jag quotar ditt inlägg…
Magnus Branzén wrote:Det är en efterlängtad funktion. När du väl testar det går det upp ett ljus och du förstår kraften i funktionen…och mitt eget. Inget knövlande med klipp-och-klistra manuellt, utan bara att markera de inlägg jag vill kunna citera och voila!
24 september, 2007 at 21:44 #712626Anonym anvandareMemberMagnus Branzén wrote:Det är en efterlängtad funktion. Säg att du har varit borta i en vecka från din träningsjournal och tio personer har skrivit i din tråd. Markera inlägg med multiquote-knappen ([img=http://forum.body.se/images/buttons/multiquote_off.gif]) så kan du svara alla i ett enda av dina inlägg – och på ett smidigt sätt! När du väl testar det går det upp ett ljus och du förstår kraften i funktionenLåter ju kanon, detta måste prövas omedelbart.
Magnus Branzén wrote:Jag quotar ditt inlägg……och mitt eget. Inget knövlande med klipp-och-klistra manuellt, utan bara att markera de inlägg jag vill kunna citera och voila!
Ahh, det är så man gör. Nu fattar jag. Tack för den utomordentligt pedagogiska förklaringen, Magnus.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.