Home › Forums › BODY Foruminformation › Om det uppgraderade forumet: Upplever du problem? Har du frågor?
Kanske bara är jag som har det så, problemet verkar också bara komma när det finns väldigt många sidor i tråden, t.ex Off topic tråden.
Jag förstår vad du menar, men personligen har jag aldrig upplevt det (kanske för att jag är inne på forumet lite oftare än de flesta?). Om du går till din Kontrollpanel och väljer Redigera alternativ ([http://forum.body.se/profile.php?do=editoptions]) vilket ”Antal inlägg att visa per sida” har du? Jag har 20.
Jag hade ”Forumets standard” men bytte till 20 inlägg per sida som du har och ska se om det blir bättre! Nu slipper jag ju byta sida så ofta också
Jag har också detta problem, har ändrat så att jag har ”visa 20 inlägg på varje sida”. Ifrån att jag alltid hade två tre sidor kvar till sista sidan som jag inte kom åt så har jag nu bara en. Men jag kommer fortfarande inte åt sista sidan!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY