Om det uppgraderade forumet: Upplever du problem? Har du frågor?

Home Forums BODY Foruminformation Om det uppgraderade forumet: Upplever du problem? Har du frågor?

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • Author
    Insulinus wrote:
    När jag trycker på ”visa sista inlägget” kommer jag förvisso till sista sidan men enligt den där lilla fliken högst upp och längst ner på sidan där man kan välja sida så finns det altid mer sidor.
    Går jag till sista inlägget på sista sidan, säg sid. 192 så finns det enligt den där lilla sidväljarfliken även sid 193, 194, 195 osv. Trycker jag då på t.ex sid 195 kommer jag tillbaka till sista sidan och sista inlägget som i detta fallet fanns på sid 192.
    Så de sista (spök)sidorna som visas gör varken från eller till men det är lite störande bara.

Kanske bara är jag som har det så, problemet verkar också bara komma när det finns väldigt många sidor i tråden, t.ex Off topic tråden.

Jag förstår vad du menar, men personligen har jag aldrig upplevt det (kanske för att jag är inne på forumet lite oftare än de flesta?). Om du går till din Kontrollpanel och väljer Redigera alternativ ([http://forum.body.se/profile.php?do=editoptions]) vilket ”Antal inlägg att visa per sida” har du? Jag har 20.

Jag hade ”Forumets standard” men bytte till 20 inlägg per sida som du har och ska se om det blir bättre! Nu slipper jag ju byta sida så ofta också :)

Jag har också detta problem, har ändrat så att jag har ”visa 20 inlägg på varje sida”. Ifrån att jag alltid hade två tre sidor kvar till sista sidan som jag inte kom åt så har jag nu bara en. Men jag kommer fortfarande inte åt sista sidan!

Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.