V.i.p?

Home Forums BODY Foruminformation V.i.p?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 65 total)
  • Author

:|

Haha, så JÄVLA bra:)

Du får vara kvar några hundra poster till så vi kan hitta ett bra nickname ;)

r0ligt wrote:
    Kan inte jag också få en? Jag vill :p

Vad vill du ha?

[img=http://www.onlinerock.com/clubs/siberiankiss/heres_johnny.jpg]

Haha..

Jag vill också ha nåt shit nån dag, men det ska komma av en moderators eller medlems inspiration ;)

DavidN wrote:
    Du får vara kvar några hundra poster till så vi kan hitta ett bra nickname ;)

vadådå? Jag fick min efter ca 50-60 poster:) Det gäller bara att ställa till det för sig tillräckligt mycket.:D

Björklund wrote:
    ahhaahaha. denna tråden var den mest underhållande att läsa på detta forum. finns en del sköna människor här

+1

Björklund wrote:
    ahhaahaha. denna tråden var den mest underhållande att läsa på detta forum. finns en del sköna människor här

+ 2

Jag = retsticka :) 😮

Inte retas mera med någon.
    Jag lovar att vara snäll ända fram till jul

:|

I många forum kan man fixa det(user title) själv i kontrollpanel /inställningar. Varför inte här:(

Anne wrote:
    I många forum kan man fixa det(user title) själv i kontrollpanel /inställningar. Varför inte här:(

Då skulle det väl inte va nåt speciellt, om man själv kan skriva vad man vill. Roligare att bli överraskad :p

Kan man vara otrevlig mot moderatoerna och ändå få titel? lol

Jag vill också ha.. :|

Just nu är det stopp för användartitlar. Sorry.

Kolo lät folk sätta egna titlar en kort tid i julas. Något till Midsommar här kanske?:|

Nej, vi som förtjänat den ärligt genom dumhet och allmän galenskap vill ha kvar den elitistiska stämpeln som en användartitel ger. Vi måste ju skilja oss från pöbeln för böfvelen.:D

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 65 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.