BODY träningsbälte

Home Forums BODY Magazine BODY träningsbälte

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

Hej, jag har bara en enkel fråga och den handlar om BODYs träningsbälte man fick med som ny prenumerant nyligen. Det är så att bältet jag fick hem var för stor, finns det någon chans att kunna byta den? Jag har bara provat bältet.

MVH

wird wrote:
    Hej, jag har bara en enkel fråga och den handlar om BODYs träningsbälte man fick med som ny prenumerant nyligen. Det är så att bältet jag fick hem var för stor, finns det någon chans att kunna byta den? Jag har bara provat bältet.

MVH

Synd att du bor i Kiruna.. mitt är för litet :frust:

Peter_Eriksson wrote:
    Synd att du bor i Kiruna.. mitt är för litet :frust:

Ahh ok, vad har du för storlek? Jag har L hemma.

Jag har ett strlk S. Vi båda kanske skulle ha M. Fast jag har 2 andra bälten :D du kan få mitt om du står för frakten.

Jag är säker på att S är för litet på mig men tack endå!

wird wrote:
    Jag är säker på att S är för litet på mig men tack endå!

Lugna puckar, misstänkte detta också då du skrev att du har ett large. antingen får du köpa ett större eller dra in midjan några cm 8)

Peter_Eriksson wrote:
    Lugna puckar, misstänkte detta också då du skrev att du har ett large. antingen får du köpa ett större eller dra in midjan några cm 8)

Några cm för att få på mig S?! Blir nog ett par :D

Va har ni för midjemått? Jag som e lagom uppbulkad med ett midjemått på 90cm kan bara använda small! :)

Känns som att det finns en del kvar också så har man midjemått på 100cm borde väl S fortfarande funka?

wird wrote:

Jepp, det funkar att byta ett bälte man bara provat och märkt att storleken var fel.

Maila mig på [mailto:magnus@body.se] med namn, adress, postadress, vilken storlek du har samt vilken du vill ha, så får du instruktioner om hur du gör när ersättningsbältet kommer från vårt lager för att sända tillbaks orginalbältet utan kostnad.

Tack så mycket!

Bump.
    Hej jag tog en prenumeration för ett tag sedan, betalade runt den 19 mars men har ännu inte fått något bälte, så jag undrar när det kan tänkas komma?

Sry, såg nu att det fanns en tråd om detta, väntar lite till då alltså!

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.