Home › Forums › BODY Magazine › BODYs novemberutgåva 2010 nu ute i butik – stort styrkenummer!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 oktober, 2010 at 06:17 #421055Anonym anvandareMember
[https://www.body.se/tidningar/body/316 Novembergåvan av BODY 2010 (#316)] finns ute i butik mellan 26 oktober och 23 november:
Quote:Ur innehållet:- Bautabuggar! Tuff benträning med Jesper Rosberg
- Väx med vilt! Go Wild på riktigt
- Stark, Starkare, Svensson: Möt Sveriges starkaste – Fredrik Svensson
- Stark så in i Norden: En av världens starkaste damer – Josefin Brander
- Fett bra! Hur farligt är mättat fett egentligen?
- Hardcore: Allt om knäböj!
- Skador i gymmet: Armbågar & handleder – rehabserien fortsätter
- 7 sidor från Olympia: Var segern rättvis?
På omslaget: Stan McQuay
Foto: Pavel Ythjall[https://www.body.se/tidningar/body/316 [img=https://www.body.se/media/bilder/316_omslag_forum.jpg]]
26 oktober, 2010 at 06:17 #63429Anonym anvandareMember26 oktober, 2010 at 09:40 #421056Anonym anvandareMemberPassar på att tacka Nic[/b]klas för ännu en vettig artikel. Trots att sambon trodde jag satt och läste Fibban, tack vare den nakna damen med popcorn som gömde sig bakom det mättade fettet
26 oktober, 2010 at 10:21 #421057Anonym anvandareMemberGrymt snyggt omslag.
26 oktober, 2010 at 11:24 #421058Anonym anvandareMemberJag väntar fortfarande på att min vän Anders Wendahl ska dyka upp i tidningen. Han plåtades i december förra året så det börjar väl bli dax snart..eller??
26 oktober, 2010 at 14:15 #421059Anonym anvandareMemberSom vanligt ett mycket intressant nummer, gillade dock inte att skribenten som skrev olympia resumén la in så mycket av sina egna åsikter.
Mvh Rickie
26 oktober, 2010 at 16:13 #421060Anonym anvandareMemberJay wrote:Grymt snyggt omslag.+1
Kan vara ett av de mest estetiskt tilltalande omslagen BODY haft enligt mig, kanondesign. Riktigt bra jobb!26 oktober, 2010 at 16:27 #421061Anonym anvandareMemberÄr ett nummer i min smak, ser fram mot samtliga av dessa…
Fett bra! Hur farligt är mättat fett egentligen?
-Nicklas brukar skriva braHardcore: Allt om knäböj!
-Kan alltid vara intressant, man kan alltid få nya tipsSkador i gymmet: Armbågar & handleder – rehabserien fortsätter
– Absolut något för mig….26 oktober, 2010 at 22:02 #421062Anonym anvandareMemberTack Gober och mccarlsson! Jag fick mig ett skratt själv när jag såg layouten. Jag so hade önskat en bild på Andreas Guiance naken men med enbart vispad grädde över genitalierna.
27 oktober, 2010 at 02:32 #421063Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Tack Gober och mccarlsson! Jag fick mig ett skratt själv när jag såg layouten. Jag so hade önskat en bild på Andreas Guiance naken men med enbart vispad grädde över genitalierna.Det var du nog inte ensam om, men vi lyckades inte få tag i tillräckligt mycket grädde för att täcka kalaset:(
27 oktober, 2010 at 15:42 #421064Anonym anvandareMemberRiktigt grymt nummer!
Knäböjsknäcket var suveränt och reportaget om olika skador i underarmarna/armbågar kändes väldig angeläget eftersom jag själv dragits med en del besvär i dessa regioner den senaste tiden.
Nicklas gjorde som vanligt suveränt bra ifrån sig och den där artikeln kommer jag att använda som slagträ nästa gång någon kommer och knäpper mig på näsan för att jag har den oerhörda fräckheten att steka min kyckling i smör istället för överlägsna och superdupernyttiga olivoljan.
Guiance skriver bra och underhållande och jag anar att den karln skulle kunna sätta sig ner och skriva bra och läsvärt om precis vilket ämne som helst, med kort varsel.
Good work.:up:
1 november, 2010 at 22:59 #421065Anonym anvandareMemberRitchan wrote:Som vanligt ett mycket intressant nummer, gillade dock inte att skribenten som skrev olympia resumén la in så mycket av sina egna åsikter.Mvh Rickie
Håller med här. Var lite väl mycket egna beslut och bedömningar enligt mig, vet inte om det är så artiklarna brukar/får se ut. Alla har rätt till sin åsikt såklart, men en artikel i eran tidning bör väl inte vara så partisk? Rätta mig gärna om jag har fel.
1 november, 2010 at 23:25 #421066Anonym anvandareMemberRitchan wrote:Som vanligt ett mycket intressant nummer, gillade dock inte att skribenten som skrev olympia resumén la in så mycket av sina egna åsikter.Mvh Rickie
Gostavs wrote:Håller med här. Var lite väl mycket egna beslut och bedömningar enligt mig, vet inte om det är så artiklarna brukar/får se ut. Alla har rätt till sin åsikt såklart, men en artikel i eran tidning bör väl inte vara så partisk? Rätta mig gärna om jag har fel.Då ska ni läsa KP Ourama (finska BODYs chefred) – när han sågar, sågar han (Dexter borde lägga av helt, etc): [https://www.body.se/artiklar/nyheter/20100423/arnold-classic-2010-greene-day]
Jag själv vill gärna ha åsikter, annars blir det lite för mycket mellanmjölk av det hela. Ett exempel kan vara filmrecensioner – det finns en massa proffsrecensenter listade på [www.metacritic.com] och man viktar allas betyg för att få fram en films medelvärde. Men…
Jag väljer hellre att lyssna på ett par-tre proffsrecensenter som jag har följt ett bra tag. Jag vet klart och tydligt vilka ståndpunkter de har i olika frågor, vilken smak som tilltalar dem. Samma med skribenten för Olympiaknäcket, som nu har recenserat de senaste årens tävlingar.
Sedan så kan jag mäta mina åsikter mot dennes för en slags slutledning…
2 november, 2010 at 00:05 #421067Anonym anvandareMemberTvå tillägg till det Magnus skriver (som jag för övrigt håller med om):
1. Det är i praktiken omöjligt att skriva en objektiv analys om en bedömningssport. Vare sig man vill eller inte kommer det att vara en persons åsikter som redovisas. Såvida man inte gör en ren resultatrapportering då.
2. Med Internets intåg blir just resultatrapportering mindre intressant i en tryckt tidning. Majoriteten av läsarna vet redan vem som vann tävlingen (det skriver vi ju praktiskt taget i samma sekund på hemsidan), det som återstår att fylla på med är med andra ord vår/skribentens analys.
21 november, 2010 at 04:02 #421068Anonym anvandareMemberSer framemot och läsa den när jag kommer hem, hoppas bara den ligger kvar i brevlådan.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.