duogrip?

Home Forums BODY Magazine duogrip?

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

När skall dessa komma efter man beställt prenumerationen ?
    Har fått 2 nummer av prenumerationen och betalt alla sex nummer.

Prenumerationsgåvan kommer inom fyra veckor efter betalning av prenumeration. Har det gått längre tid än så sedan betalning av fakturan? Om så kan du ta kontakt med Pressdata på telefon 08-799 62 70 så hjälper de dig att få ett nytt utskick.

Gud ja. Betalade fakturan 09-05-29. Datum hämtade från swedbank så det har då gått 8 veckor sedan betalning.

Nu vart det en vecka sedan dom skulle skicka ut nya och jag bor 19 mil eller något i från stockholm.
    När jag beställer från gymgrossisten som ligger ca 60 mil i från mig tar det 2 dagar innan jag fått allt.

Hur lång tid ska detta ta egentligen?

Sänd mig ditt namn/din adress på [mailto:magnus@body.se] så kontaktar jag vårt lager.
    Edit: Sedan så kan man notera att ibland kan saker och ting gå fel – som att gåvan kommer bort på posten, etc.

Vi anlitar en lagerlösning för prenumerationsgåvor. Prenumerationstjänsten Pressdata registrerar betalningar, sänder ut etiketter + info om vilken gåva respektive adressat ska motta till vårt lager, som sedan sänder ut produkten. Detta tar dock ett tag att genomföra via postgången.

BODYs/förlagets postorderavdelning är betydligt snabbare på att sända ut beställda produkter, som den postorderfirma du nämner.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.