Fel i kommentar om +55 kg på LP

Home Forums BODY Magazine Fel i kommentar om +55 kg på LP

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Mea culpa,
    mea culpa,
    mea maxima culpa!

Jag har i hastigheten skrivit ett ytterst pinsamt fel i kommentarerna kring damer +55 kg på Luciapokalen, och när sedan namnen korrigerades i korrekturen blev resultatet ännu märkligare.

Felet jag gjorde var att jag råkade blanda ihop resultatet från rond 1 med slutresultatet och fick för mig att Susanna vann med en poäng när det i själva verket var Susanne som gjorde det. (Om jag får skylla på något är det att klassen var så absurt jämn, och att namnen på något sätt påminner om varandra;)) Det resulterade iaf i att jag skrev följande stycke:

I kampen om segern stod det till slut mellan Susanna Johansson och Susanne Rydmyr, och skillnaden dem emellan blev bara en poäng. För Susanne blev det samma visa som på Decembercupen när hennes massa återigen fick stå tillbaka för en lite mindre tjej med mer estetiska linjer. Susanne har muskler i massor, men lider av en aningen bred midja som dock visuellt ser bättre för varje gång hon tävlar eftersom hon fyller ut sin ram. Vinnaren Susanna har å sin sida en fin v-form och en väldigt kvinnlig fysik, trots en ansenlig mängd muskler.

I korrekturläsningen antog de att jag helt enkelt hade skrivit fel på namnen och bytte därför. Men då blir istället kommentarerna helt felaktiga.

Kommentarerna ska alltså vara som här ovan, bara det att Susanne var den som tog segern.

Jag om ursäkt till alla inblandade:o

Klant.

Men jag gillar dig ändå!;)

/A

Alex Danielsson wrote:
    Klant.

Men jag gillar dig ändå!;)

/A

Jag budar över ett välpolerat äpple till redaktionen som kompensation!

Å jag tackar för fina kommentarer här i stället då ;)
    -mitt minus att jag var ”mindre” lovar jag att jobba på till nästa tävling!!
    Då ska du bannemej inte kunna ta fel hahaha

susannajohansson wrote:
    Å jag tackar för fina kommentarer här i stället då ;)
    -mitt minus att jag var ”mindre” lovar jag att jobba på till nästa tävling!!
    Då ska du bannemej inte kunna ta fel hahaha

Hehe jag tog så klart inte fel på er på plats; det var när jag läste protokollet i efterhand som jag läste i fel tabell:o

För övrigt tycker jag inte att ditt ”minus” är mycket av ett minus – större är inte alltid bättre. Det var kul med en jämn klass iaf!

Lycka till i framtiden:)

Andreas Guiance wrote:
    Jag budar över ett välpolerat äpple till redaktionen som kompensation!

du borde skicka ut en proteinbar till alla drabbade bodyläsare med:D

Henrik Lindh wrote:
    du borde skicka ut en proteinbar till alla drabbade bodyläsare med:D

Om du står för inköpskostnaden så kan jag skicka ut dem? Kom igen…help a brother out;)

Andreas Guiance wrote:
    Om du står för inköpskostnaden så kan jag skicka ut dem? Kom igen…help a brother out;)

javisst om jag får vara med på bild på framsidan nästa nr och 3år frammåt! deal?:p
    Lär ju inte vara så svårt att ordna fram sponsorer för ett gäng bars då ;)

Henrik Lindh wrote:
    javisst om jag får vara med på bild på framsidan nästa nr och 3år frammåt! deal?:p
    Lär ju inte vara så svårt att ordna fram sponsorer för ett gäng bars då ;)

Ja vafan…det tycker man att Alex borde gå med på?;)

Andreas:
    Ursäkten är godtagen..:up:
    Trode först det var jag som yrade(jag går på diet nu):|
    Ja,jag fattade inte texten riktigt!
    Frågade sen en vän på gymmet och han sa att jag INTE yrade utan att det var felskrivet och att du skrivet om detta här:-)
    //S*

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.