Femma i matte…:-)

Home Forums BODY Magazine Femma i matte…:-)

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Tackar för ett nytt bra späckat nr av BODY. :)
    Såg en bekant filur på sidan 79. Det undrades hur det var med dennes matematikkunskaper. Jo, dom är helt OK, hade femma i matte, fysik och kemi på gymnasienivå och alla mattetentor klarade på högskolan.
    Kan ju vara bra att ha för att hålla koll på sina centimetrar, hehe och kaloriintaget också för den delen, även om inte det kräver några avancerade kunskaper :D
    Tyvärr är det med matte som med muskler, färskvara, tränar/utövar man det inte regelbundet, går det bakåt. Som tur är går det ju lätt att ta igen sen.:up:
    Sköt om er!
    Hälsar Björn

Björn Albinson wrote:
    Tackar för ett nytt bra späckat nr av BODY. :)
    Såg en bekant filur på sidan 79. Det undrades hur det var med dennes matematikkunskaper. Jo, dom är helt OK, hade femma i matte, fysik och kemi på gymnasienivå och alla mattetentor klarade på högskolan.
    Kan ju vara bra att ha för att hålla koll på sina centimetrar, hehe och kaloriintaget också för den delen, även om inte det kräver några avancerade kunskaper :D
    Tyvärr är det med matte som med muskler, färskvara, tränar/utövar man det inte regelbundet, går det bakåt. Som tur är går det ju lätt att ta igen sen.:up:
    Sköt om er!
    Hälsar Björn

Tack Björn! Jag kände på mig att du var ett praktämne även i skolan.

mvh

Alex

Tack Alex och tack för kommentaren i BODY :)
    Nja, praktämne vet jag inte men i vissa väl valda delar så :)
    Jag jobbar ju som kvalitets- och miljörevisor så mattekunskaperna kommer väl inte så väl till användning tyvärr, men jobbet är kul.
    Ha det så gott!
    Hälsar Björn

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.