Frågor om ”12 veckor till din drömkropp”

Home Forums BODY Magazine Frågor om ”12 veckor till din drömkropp”

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Hej har några frågor ang den artikeln. Då jag planerer en deff till sommaren.
    Vecka 1 – 3 så är de på tex pass 1 bänkpress 12 – 15 reps i 3 set. De känns ju väldigt lite, ska man alltså bara köra en övning per gym pass? Kan de verkligen stämma att de ska vara så lite träning på gymmet? Eller är detta mer cardio veckor? Tack för en bra tidning.

Lars_Midgard wrote:
    Hej har några frågor ang den artikeln. Då jag planerer en deff till sommaren.
    Vecka 1 – 3 så är de på tex pass 1 bänkpress 12 – 15 reps i 3 set. De känns ju väldigt lite, ska man alltså bara köra en övning per gym pass? Kan de verkligen stämma att de ska vara så lite träning på gymmet? Eller är detta mer cardio veckor? Tack för en bra tidning.

Va? Vad menar du egentligen?:what:

Jag menar att ska man verkligen åka till gymmet för att bara göra 3 set bänkpress och sen åka hem? Känns de ju knappt värt att åka dit.

Lars_Midgard wrote:
    Jag menar att ska man verkligen åka till gymmet för att bara göra 3 set bänkpress och sen åka hem? Känns de ju knappt värt att åka dit.

Eftersom tidningen ligger hos min flickvän blir det svårt för mig att kolla upp det där, men är du säker på att det bara är 3 set bänkpress på schemat? Inget annat att göra på gymmet den dagen?

haha ! jag har inte läst tidningen. Men nej du ska verkligen inte åka till gymmet enbart för att köra3 sett på bänkpressen. Kör som vanligt. Försök att gymma max 4 dagar i veckan under deff. Kör cardio 3-5 gånger i veckan, och minska på kacl samt kolhydraterna. :)

mvh Benjamin

BUMP.

Hur går det, Midgard? Funderat klart än?

Benjamin_fj wrote:
    haha ! jag har inte läst tidningen. Men nej du ska verkligen inte åka till gymmet enbart för att köra3 sett på bänkpressen. Kör som vanligt. Försök att gymma max 4 dagar i veckan under deff. Kör cardio 3-5 gånger i veckan, och minska på kacl samt kolhydraterna. :)

mvh Benjamin

Den första perioden på det där 12-veckors schemat ska man enbart köra EN basövning per dag. Du har ju inte läst tidningen så hur kan du då rätta honom?

Tack för svaret. :emo-thumb

Allan.

Jag skrev ju precis i mitt inlägg, att jag inte har läst tidningen. Han frågade om ”man” enbart ska köra en övning per dag.(i början av dessa 12 veckor) Men om det verkligen står i tidningen att du ska åka till gymmet och enbart köra en övning. SÅ kan jag verkligen inte ”köpa” det. Därför skrev jag mitt inlägg :)

mvh

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.