- This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › BODY Magazine › Kundnummer
I butiken står det att man skall skriva sitt kundnummer med tio siffror men mitt är bara 8?
Jaha! Givande tråd!!:what:
Händer mycket jag inte kan förklara i mitt liv också men jag startar inte upp en ny tråd så fort det händer något…
Händer mycket jag inte kan förklara i mitt liv också men jag startar inte upp en ny tråd så fort det händer något…
Kanske du skulle få lite färre gåtor om du gjorde det då.
I såna här fall frågar jag personer i min omgivning istället.
vad säger dom då?
Men
Jag menar om jag bara har en fråga som jag kan få besvarad fortare än att skapa en tråd på ett forum.
jag hajade vad du menade.
skit i det här nu man skall fylla ut det med nollor framför. så nu kan vi stänga den här tråden.
Från startsidan av BODYs webbshop – [http://body.se/webbshop/] :
Numret finns tryckt på plasten runt tidningen när den levereras, samt på din faktura. Numret har upp till tio siffror. Om numret har färre än tio siffror fyller du ut med nollor före så att den totala siffermängden blir tio.
Saknar du ditt kundnummer kan du kontakta kundtjänsten hos Pressdata på telefon: 08-799 62 70, eller e-post [mailto:body@pressdata.se].
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY