Månadens fysik på gatan… vart tog den vägen?

Home Forums BODY Magazine Månadens fysik på gatan… vart tog den vägen?

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Tjenare på er! :)

Jag vet inte om jag har helt enkelt har råkat bläddra förbi artikeln ”månadens fysik på gatan”, som brukade vara i början av tidningen där det stod några rader om en ”helt vanlig” persons fysiska framsteg, eller om den faktiskt är borttagen. Vart tog den vägen?

Jag i vilket fall gillade den artikeln väldigt mycket för att jag kunde känna igen mig med dom som också bara har hållit på och tränat i några år, jämföra resultat och framsteg liksom ;). Det är också kul att veta varför just dom började o.s.v., tycker jag i alla fall ;). (Dock tycker jag dom kunde göra artikeln mycke längre.)

Jag hoppas att jag bara har råkat bläddrat förbi den istället för att dom har tagit bort den. I annat fall hoppas jag att månadens fysik på gatan kommer tillbaka snart.

Den är inte bortplockad, utan kommer att förekomma i tidningen varje gång det finns bra bildmaterial att tillgå.

mvh

Alex

Owen wrote:
    Tjenare på er! :)

Jag vet inte om jag har helt enkelt har råkat bläddra förbi artikeln ”månadens fysik på gatan”, som brukade vara i början av tidningen där det stod några rader om en ”helt vanlig” persons fysiska framsteg, eller om den faktiskt är borttagen. Vart tog den vägen?

Jag i vilket fall gillade den artikeln väldigt mycket för att jag kunde känna igen mig med dom som också bara har hållit på och tränat i några år, jämföra resultat och framsteg liksom ;). Det är också kul att veta varför just dom började o.s.v., tycker jag i alla fall ;). (Dock tycker jag dom kunde göra artikeln mycke längre.)

Jag hoppas att jag bara har råkat bläddrat förbi den istället för att dom har tagit bort den. I annat fall hoppas jag att månadens fysik på gatan kommer tillbaka snart.

Måste kontra med månadens Nisse, Vart tog han vägen? Lever karln? Alltid lika roligt att se hans hörselskydd,skyddsglasögon,strumpor,badrum,kök osv osv..

jonte123 wrote:
    Måste kontra med månadens Nisse, Vart tog han vägen? Lever karln? Alltid lika roligt att se hans hörselskydd,skyddsglasögon,strumpor,badrum,kök osv osv..

Nisse var kung. Glömmer aldrig när han föreslog att man skulle ha skyddsglasögon när man kokade gröt. :D

Grus wrote:
    Nisse var den som sabbade tidningen förstod aldrig poängen lr komiken med just nisse..

Nisse förekom ju ändå väldigt sparsamt, sett till procentuellt sidutrymme per nummer, och jag förstår verkligen inte hur man kan anse att en liten notis i presspytt (”Månadens Nisse”) ”sabbar” hela tidningen.

Förutom Nisse så var – och är – ju tidningen en i all akt och mening renodlad träningspublikation.

Lite lattjolajban i slutet av blaskan kan väl ändå inte förstöra helhetsintrycket så förbaskat, tycker man? :)

Jag har för mig att Nisse lyckades komma med i Muscle and fitness tidningen också?

Grus wrote:
    Nisse var den som sabbade tidningen förstod aldrig poängen lr komiken med just nisse..

Sabbade tidningen kanske är att ta i, men personligen tyckte jag inte heller att det var speciellt underhållande;)

Därför tog jag bort det när jag skrev PP. Det är mao mig ni får skylla på i det fallet:D (Eller starta en kampanj för att Alex ska ta tillbaka honom;))

Andreas Guiance wrote:
    Sabbade tidningen kanske är att ta i, men personligen tyckte jag inte heller att det var speciellt underhållande;)

Därför tog jag bort det när jag skrev PP. Det är mao mig ni får skylla på i det fallet:D (Eller starta en kampanj för att Alex ska ta tillbaka honom;))

Jag gillar Nisse. Jag gillar även sockerkakssmet. Båda har detta gemensamt att det blir förbannat tradigt efter ett tag, oavsett hur jäkla lattjolajban det än må ha varit inledningsvis.

Att plocka bort Nisse var nödvändigt, vilket ändå inte hindrar att jag tyckte att han var förbannat rolig, åtminstone de första åren.:nerd:

Jon Larsson wrote:
    Att plocka bort Nisse var nödvändigt, vilket ändå inte hindrar att jag tyckte att han var förbannat rolig, åtminstone de första åren.:nerd:

Jo men så var det. Det var inte Nisse i sig det var fel på, men all good things must come to an end som de säger. Förnyar man sig inte blir man sämre per definition.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.