- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › BODY Magazine › Maskiner VS fria vikter reportaget!
Mycket gnäll här inne på bl. fel i tidningen osv (bland annat från mig själv). Tänkte därför passa på att ge lite positiv kritik också.
Reportaget som nämns i rubriken var riktigt bra. Jag vet inte om det är jag som är på sådan låg nivå när det gäller kunskap om dessa saker men tycker att det var så perfekt utformat. Visst, jag har länge levt efter filosofin att köra mycket fria vikter och komplettera med maskiner men det är först nu som jag kan förespråka det och riktigt veta varför i detalj.
För några månader sedan var det ett reportage om ”Tävla första gången” eller något sådant. Blev väldigt glad då jag trodde att jag skulle lära mig något innan jag efter några rader insåg att hela reportaget var skrivet med ironi. Trodde att detta skulle vara en liknande reportage med inslag av humor eftersom det kanske är självklart för många ang. fria vikter. Men till min glädje så var det seriöst, mycket informativt och lärorik.
Vet inte varför jag skriver här, har inget att säga mer än att få ge lite positiv kritik för en gångs skull. Man är duktig på att gnälla så fort det är minsta lilla så då tycker jag allt att ni förtjänar att höra när något är bra! Så ta åt er!
största fördelen som jag tycker när man kör övningar med fria vikter är att man tränar balans och stabilitet…
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY