När kommer tidningen för prenumeranter?

Home Forums BODY Magazine När kommer tidningen för prenumeranter?

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Jag undrar kort om utgivningsplanen som kan hittas på bodys hemsida gäller när det går att köpa tidningen i butik eller när jag som prenummerant får hem den i brevlådan?

äsch, skit i när den går att köpa! när får jag hem nästa nummer? :D kan man säga generellt typ 3 dagar innan angivet datum på utgivningsplanen eller så?

Ser fram emot nästa nummer!

[https://www.body.se/content/tidningen/utgivningsplan.asp Utgivningsplanen på hemsidan] gäller för då tidningen finns ute i butik. Som prenumerant ska man ha fått tidningen någon till några dagar innan den finns i butik. Som tidigast tror jag det är tre dagar innan, och som senast dagen innan.

Ovanstående gäller om man är reguljär prenumerant (sedan tidigare).

Startar man en ny prenumeration senast dagen innan tidningen finns ute i butik så ska man få den aktuella utgåvan hem i brevlådan inom sju arbetsdagar. Pressdata gör en körning samma vecka som tidningen kommer ut, vilket gör att de som registrerats mellan ordinarie adresskörning och utgivningen kommer som efteradresser (och alltså får den aktuella utgåvan, men något senare än resten av prenumeranterna).

Grymt bra svar!

Tack!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.