Home › Forums › BODY Magazine › Premunerant nummer
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 oktober, 2009 at 11:39 #59518Anonym anvandareMember28 oktober, 2009 at 11:39 #348307Anonym anvandareMember
Är det jag som bara är allmänt dålig på att leta, För jag hittar inte vars man ser sitt Prenumerant nummer?
Nån som vet?
1 januari, 2010 at 13:07 #348308Anonym anvandareMemberjag fick inte heller någon kalender :what:
1 januari, 2010 at 22:08 #348309Anonym anvandareMemberInte jag heller.
Samma med dagboken som jag fått några gånger, ska vara 200 pass i den men brukar vara runt 120-1302 januari, 2010 at 19:26 #348310Anonym anvandareMembercrille81 wrote:jag fick inte heller någon kalender :what:mailade om detta men fick inget svar efter flera dagar, dåligt av er
så jag var tvungen att ringa och kundstjänsten sa bara att det är bara för lösnummer köpare vilket va en stor bisvekelse.
Jag trode att prenumeranter går alltid före och får allt son icke prenumeranter får.
Varför kunde inte vi få alla prenumeranter var sin kalender???
jag som längtade efter vad man fick läsa i november nummret.
jag får nog snart tänka om när min prenumation om 10 månader går ut3 januari, 2010 at 01:04 #348311Anonym anvandareMemberEtt antal prenumeranter har kontaktat oss om BODYs kalender. Vi ber om ursäkt att vi blivit svaret skyldig ett tag.
För att få klarhet behövde ett antal nyckelpersoner samtalas och det blev krångligt i och med jul- och nyårshelgerna.
Först och främst var det ett klantigt misstag av oss att i 12/2009 beskriva kommande utgåva så att det kunde tolkas som att kalendern skulle distribueras till alla. (”Extra! BODY-kalender på köpet”).
Lösnummerpriset för för just den här utgåvan är höjt till 79.90 kr. Höjningen är specifikt tänkt att täcka delar av våra kostnader för kalendern. Som fullbetalande helårsprenumerant betalar man en betydligt lägre kostnad per utgåva (41.50 kr). Har man hoppat på en annat typ av tillfälligt prenumerationserbjudande – vilket många har – är priset man betalar per utgåva sannolikt ännu lägre.
Därför finns det inte ekonomiskt utrymme att standardmässigt skicka ut kalendern också till samtliga prenumeranter. Dels för vår kostnad för kalendern i sig, men också för portot, som då också ökar markant.
Vi kommer istället att erbjuda de prenumeranter som önskar kalendern att beställa hem den till självkostnadspris plus porto via BODYs webbshop. Vår avsikt är att produkten ska finnas online i shopen i början av kommande vecka. [http://shop.body.se/]
Vi på redaktionen är jätteledsna för de missförstånd allt detta medfört.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.