Home › Forums › BODY Magazine › Senaste numret om Artikel Westside
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 mars, 2008 at 20:01 #74100Anonym anvandareMember22 mars, 2008 at 20:01 #586943Anonym anvandareMember
Det var inte ett så uttömande repotage som jag trodde det skulle, det var lite övrigt att önska,
Mr Simmons och hans adepter är, som jag har förstått det mycket duktiga på det här med de tre stora övningarna, Bänk, marklyft och benböj och har en hel del intressanta övningar för sig, med gummisnoddar och kedjor och dylikt och jag tyckte aldrig man fick någon vettig slutsats det blev liksom hängande i luften,
Jag vet att Mr Simmons klubb kör mycket med gummiband, med varierande motstånd, good mornings för benen och box böj men det är väl det som är en del av formulan och framgången och det kom väl inte fram överhuvudtaget??Jag skulle vilja höra om hur många av de så kallade kroppsbyggarna som använder det här (styrkelyftarna håller på med det, det vet jag)
Jag använder själv mycket gummiband i pressövningar, och det jag har kommit fram till är att man blir stark fort, kör även supersets med gummiband och då får man en mycket kraftig pump,Annars som vanligt en bra tidning, det finns bara en sak att klaga på, den kommer ut för sällan
24 mars, 2008 at 10:20 #586944Anonym anvandareMemberBonecrusher wrote:Det var inte ett så uttömande repotage som jag trodde det skulle, det var lite övrigt att önska,
Mr Simmons och hans adepter är, som jag har förstått det mycket duktiga på det här med de tre stora övningarna, Bänk, marklyft och benböj och har en hel del intressanta övningar för sig, med gummisnoddar och kedjor och dylikt och jag tyckte aldrig man fick någon vettig slutsats det blev liksom hängande i luften,
Jag vet att Mr Simmons klubb kör mycket med gummiband, med varierande motstånd, good mornings för benen och box böj men det är väl det som är en del av formulan och framgången och det kom väl inte fram överhuvudtaget??I början av artikeln nämns ju att man avser att, så gott det går, täcka upp grundkonceptet, utan kedjor, etc.
Detta gör man bra, anser jag. Sidutrymmet är begränsat och det vore nog praktiskt omöjligt att täcka upp varenda liten aspekt av den träningsmetodik man föresatt sig att skriva om.
Helhetsbilden är det viktiga, inte att skriva om varenda detalj.
24 mars, 2008 at 11:00 #586945Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Bonecrusher;500369 wrote:Det var inte ett så uttömande repotage som jag trodde det skulle, det var lite övrigt att önska,
Jag vet att Mr Simmons klubb kör mycket med gummiband, med varierande motstånd, good mornings för benen och box böj men det är väl det som är en del av formulan och framgången och det kom väl inte fram överhuvudtaget??
QUOTE]I början av artikeln nämns ju att man avser att, så gott det går, täcka upp grundkonceptet, utan kedjor, etc.
Detta gör man bra, anser jag. Sidutrymmet är begränsat och det vore nog praktiskt omöjligt att täcka upp varenda liten aspekt av den träningsmetodik man föresatt sig att skriva om.
Helhetsbilden är det viktiga, inte att skriva om varenda detalj.
och är man tillräckligt nyfiken på att lära sig mer kan man alltid googla.:up:
24 mars, 2008 at 13:56 #586946Anonym anvandareMemberMelin wrote:och är man tillräckligt nyfiken på att lära sig mer kan man alltid googla.:up:Exactomundo!
Det finns en jäkla massa information om Westside på internet.:up:
25 mars, 2008 at 23:14 #586947Anonym anvandareMemberHaha jobbar du för tidningen månne?
25 mars, 2008 at 23:22 #586948Anonym anvandareMemberAllan wrote:Haha jobbar du för tidningen månne?We wish8)
25 mars, 2008 at 23:37 #586949Anonym anvandareMemberAllan wrote:Haha jobbar du för tidningen månne?Tyvärr inte. Jag skriver ibland artiklar under pseudonymen Chris Aceto, dock.
Andreas Guiance wrote:We wish8)Will work for kvarg.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.