Home › Forums › BODY Magazine › VA, ska jag tävla på Sweden GP!?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 februari, 2009 at 21:19 #566051Anonym anvandareMember
När har jag sagt att jag ska tävla på Sweden GP?? Det har konstigt nog undgått mig att jag ska delata där…:what:
Jag blev ju inbjuden till att delta i den tävlningen under FF08 men det va ju bara en inbjudan… Så jag förmodar att det blev lite fel i formuleringen i senaste nummret av BODY.
Mvh Henrik
24 februari, 2009 at 21:19 #71711Anonym anvandareMember24 februari, 2009 at 21:27 #566052Anonym anvandareMemberHenrik Jansson wrote:När har jag sagt att jag ska tävla på Sweden GP?? Det har konstigt nog undgått mig att jag ska delata där…:what:Jag blev ju inbjuden till att delta i den tävlningen under FF08 men det va ju bara en inbjudan… Så jag förmodar att det blev lite fel i formuleringen i senaste nummret av BODY.
Mvh Henrik
Det är väl bara till att ställa upp för dig nu då, när du ”lovat”
25 februari, 2009 at 02:14 #566053Anonym anvandareMemberpiska motståndet?
25 februari, 2009 at 09:27 #566054Anonym anvandareMemberHenrik Jansson wrote:När har jag sagt att jag ska tävla på Sweden GP?? Det har konstigt nog undgått mig att jag ska delata där…:what:Jag blev ju inbjuden till att delta i den tävlningen under FF08 men det va ju bara en inbjudan… Så jag förmodar att det blev lite fel i formuleringen i senaste nummret av BODY.
Mvh Henrik
Du vet väl att allt som står i tidningen är sant? Så släpp semlan bums:p
Fast ärligt, sorry…
Det verkar som om jag missuppfattat läget lite.
När det som uppenbarligen stannat vid en inbjudan gjordes med sådan pompa och ståt, kunde undertecknad inte sluta sig till annat än att dessa inbjudningar också accepterats.
mvh
Alex
25 februari, 2009 at 17:12 #566055Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:Du vet väl att allt som står i tidningen är sant? Så släpp semlan bums:pFast ärligt, sorry…
Det verkar som om jag missuppfattat läget lite.
När det som uppenbarligen stannat vid en inbjudan gjordes med sådan pompa och ståt, kunde undertecknad inte sluta sig till annat än att dessa inbjudningar också accepterats.
mvh
Alex
*skratt* Skulle jag inte ätit Wienerbröd och kebabtallrik med extra sås idag då??
Men iofs…med tanke på att formen alltid är på ~5-6% så e det ju gott om tid! Hehe!
Den som lever får se… (kul att säga/skriva så då jag hela tiden från flera olika håll hör att jag har problem med hjärtat och snart rammlar av pinnen…)
Slänger med några bilder som visar hur någon med hjärtproblem tydligen ser ut! :p
MVH en MYCKET välmående Henrik Jansson som from Söndag kommer hålla till i LA på GOLDS GYM i Venice under några veckor…
25 februari, 2009 at 17:24 #566056Anonym anvandareMemberHenrik Jansson wrote:*skratt* Skulle jag inte ätit Wienerbröd och kebabtallrik med extra sås idag då??Men iofs…med tanke på att formen alltid är på ~5-6% så e det ju gott om tid! Hehe!
Den som lever får se… (kul att säga/skriva så då jag hela tiden från flera olika håll hör att jag har problem med hjärtat och snart rammlar av pinnen…)
Slänger med några bilder som visar hur någon med hjärtproblem tydligen ser ut! :p
MVH en MYCKET välmående Henrik Jansson som from Söndag kommer hålla till i LA på GOLDS GYM i Venice under några veckor…
Mycket snygga bilder, alltid varit impad av din fysik :up:
25 februari, 2009 at 17:41 #566057Anonym anvandareMemberHenrik Jansson wrote:*Den som lever får se… (kul att säga/skriva så då jag hela tiden från flera olika håll hör att jag har problem med hjärtat och snart rammlar av pinnen…)Slänger med några bilder som visar hur någon med hjärtproblem tydligen ser ut! :p
Ja, fyfan, det där med hjärtproblem ser ut att hämma formen rejält:D. Hur skulle det vara om du såg till att komma åtminstone i halvskaplig form…
25 februari, 2009 at 18:03 #566058Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Ja, fyfan, det där med hjärtproblem ser ut att hämma formen rejält:D. Hur skulle det vara om du såg till att komma åtminstone i halvskaplig form…ja fy, du ska bara veta! Ribbor på Gluteus och super setar på mina pass…(med respirator iofs)
Jo vem vet…några dagar i Venice och ett par snack med Charles Glass kan ju kanske ställa till med många ideer!?
Mvh Henkee spankey
25 februari, 2009 at 18:08 #566059Anonym anvandareMemberSer riktigt grymt ut En stor förebild är du Henrik.
25 februari, 2009 at 19:07 #566060Anonym anvandareMemberDu får hälsa Kai och gubbarna där borta.
Att åka till Golds veckan innan Arnold, kan ju ge en lite inspiration…
Eller att man blir knäckt, hade ju jag blivit, men med din superform så kanske du knäcker AC gubbarna istället!
Blir roligt att se dig på Sweden GP…25 februari, 2009 at 19:52 #566061Anonym anvandareMemberGrym jävla form och fysik Henrik. Hade varit skoj att se dig på tävling i vår : ).
Är det ren semester på Golds eller är det någon plåtning inplanerad ?
27 februari, 2009 at 01:12 #566062Anonym anvandareMemberAlm wrote:Grym jävla form och fysik Henrik. Hade varit skoj att se dig på tävling i vår : ).Är det ren semester på Golds eller är det någon plåtning inplanerad ?
Får börja att tacka för komplimangen! 😮
Tävling i vår skulle nog va en omöjlighet att få tid till (då jag under mina dieter är lite perfektionist på mina upplägg). Då jag har mycket som redan är planerat och en hel del annat på gång! :whistle:
Bland annat ett samarbete mellan mig själv och Mikael Merighetti (kost och tränings rådgivare inför tex Luciapokalen 2005). Samarbetet är konsulting företaget is-Fitness…
Resan till LA är bara för att ladda batterierna och ha det skönt! Ren semester alltså…
27 februari, 2009 at 01:15 #566063Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Du får hälsa Kai och gubbarna där borta.
Att åka till Golds veckan innan Arnold, kan ju ge en lite inspiration…
Eller att man blir knäckt, hade ju jag blivit, men med din superform så kanske du knäcker AC gubbarna istället!
Blir roligt att se dig på Sweden GP…Ja, hoppas det är några gubbar där! Ska isf bara bli kul att se hur jävla köttiga dom är när dom är i bra form! Ne jag skulle nog inte bli sååå knäckt, men bara lite…då jag är väl medveten om att jag inte har dom generna för att komma dit.
Ha det super!
27 februari, 2009 at 03:10 #566064Anonym anvandareMemberHenrik Jansson wrote:Ja, hoppas det är några gubbar där! Ska isf bara bli kul att se hur jävla köttiga dom är när dom är i bra form! Ne jag skulle nog inte bli sååå knäckt, men bara lite…då jag är väl medveten om att jag inte har dom generna för att komma dit.Ha det super!
Form- och symmetrimässigt behöver du iaf inte skämmas för dig i jämförelse – man behöver inte alltid vara störst:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.