Expressen: 3 döda av vanlig energidryck (Red Bull)

Home Forums BODY.se: Nyheter om kroppskultur Expressen: 3 döda av vanlig energidryck (Red Bull)

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • Author

jag som dricker minst 1-3 om dagen och högst 5 ibland. Kanske ska trappa ner på det för säkerhets skull:p hehe

vad kvällstidningarna skriver borde alla ta med en nypa salt.! bara en massa hitte på!

loverius wrote:
    Tre dödsoffer enligt tidningen pga Taurin.

LOL

[http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?a=691370]

Ska L-Taurin förbjudas i Sverige oxå nu??? Hmm, det som är bra för hjärta o främjar kreatinets effekt. Jag trycker 3-5g/dag rent taurin men jag lever…

Är ungefär som att skriva att den sensate tiden så har x antal unga personer fallit hop och avlidit. Den enda man har hittat gemensamt mellan dem är att de alla spelade eller nyligen hadde spelat fotboll. Alltså fotboll borde förbjudas.

Älskar verkligen våra kvällstidningar.

KTM wrote:
    vad kvällstidningarna skriver borde alla ta med en nypa salt.! bara en massa hitte på!

Läkartidningen är inte en kvällstidning… Och bör anses ha en något högre trovärdighet än Expressen.

Håller med at man kan dö av det mesta, men jag måste fråga varför dricker ni så stora mängder energidryck. Energin måste väl ändå bvara bäst från maten.
    Eller har jag fattat fel?

tini:pop:

När jag var på City Gross härom dagen, Så såg jag en taurinfri energidryck. Kommer inte ihåg namn dock.

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.