Andreas och Dessan bygger med <3

Home Forums Dagböcker Andreas och Dessan bygger med <3

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 861 total)
  • Author
    Andreas Guiance wrote:
    Haha äh oroa dig inte. Varken jag, Dessan eller Jonas är känsliga…it’s all good carnal:)

Dessutom är långa armar lättare att sätta i armbars;)

Ok, sicken tur.:)

Och ja, långa snubbars armar är tacksamma att fånga i en spinning arm bar ifrån guard.
    Å andra sidan så brukar folk med långa ben vara rent grönjävliga på att triangla ut folk på löpande band så jag antar att det ena tar ut det andra.

Bra grejer tjejer! Skulle dock ha velat se Andreas slå en most muscular i bakgrunden :)

Peter Storhannus wrote:
    Bra grejer tjejer! Skulle dock ha velat se Andreas slå en most muscular i bakgrunden :)

Med tanke på tjejernas val av poseringsdräkter hade Andreas själv inte tackat nej till idén heller;)

Igår körde jag ett armpass med Dessan för övrigt. Orkar inte riktigt skriva ner det men var typ hantelcurls, hantelpullovers, incline hammercurls, tricepsextensions över huvudet med rep, bamsecurls, pushdowns med rep. Skönt med lite pump typ. Nu ska jag iväg och plocka upp Dessan efter jobbet för ett bröstpass på SATS Sickla.

Hej Mr. Guiance.. Haw ya doin’ ?!
    Hoppas att träningen går bra och att ryggen mår bra med..
    Tjingeling!!!

Andreas Guiance wrote:
    Med tanke på tjejernas val av poseringsdräkter hade Andreas själv inte tackat nej till idén heller;)

Igår körde jag ett armpass med Dessan för övrigt. Orkar inte riktigt skriva ner det men var typ hantelcurls, hantelpullovers, incline hammercurls, tricepsextensions över huvudet med rep, bamsecurls, pushdowns med rep. Skönt med lite pump typ. Nu ska jag iväg och plocka upp Dessan efter jobbet för ett bröstpass på SATS Sickla.

Flyes och kabeldrag på schemat idag?:|

Mantus wrote:
    Flyes och kabeldrag på schemat idag?:|

Du! Han hantelpressade faktiskt 20kg tre fyra gånger… Kan du hantelpressa din kroppsvikt?

:pop:

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Du! Han hantelpressade faktiskt 20kg tre fyra gånger… Kan du hantelpressa din kroppsvikt?

:pop:

MVH

Haha, här levereras det :emo-thumb

Baboom wrote:
    Va fan har du börjat äta ordentlitg igen? :p

Skoja bara, ser bra ut.

Ja det blir lätt att man sväller upp lite när mattiderna blir fasta. Från att knappt ha käkat någonting till att käka till 110% :D

Men jag är som sagt nöjd över mina 61 tunga kilo :D Dina kgn då? Har du svettats av några kg ännu? :D

Dessan wrote:
    Ja det blir lätt att man sväller upp lite när mattiderna blir fasta. Från att knappt ha käkat någonting till att käka till 110% :D

Men jag är som sagt nöjd över mina 61 tunga kilo :D Dina kgn då? Har du svettats av några kg ännu? :D

Haha, du vet ju att jag tycker att du är snyggast i nynäs i alla fall. Nä här ska inte svettas… Ska ju var tjockast på Najaden har jag sagt.
    Drar ju ner till Spanien i 1 vecka och svullar inatt…. får väl väga mig när jag kommer hem.

Men jag ligger väl på mina stadiga 85-86 som jag brukar ligga på.

PS.Du vet att jag skojade… du har bra form.. skulle vara roligt att se hur långt du kan gå om du skärpte maten o träningen ds.

Baboom wrote:
    Haha, du vet ju att jag tycker att du är snyggast i nynäs i alla fall. Nä här ska inte svettas… Ska ju var tjockast på Najaden har jag sagt.
    Drar ju ner till Spanien i 1 vecka och svullar inatt…. får väl väga mig när jag kommer hem.

Men jag ligger väl på mina stadiga 85-86 som jag brukar ligga på.

PS.Du vet att jag skojade… du har bra form.. skulle vara roligt att se hur långt du kan gå om du skärpte maten o träningen ds.

Det låter asbra! Se till att väga minst tresiffrigt när du kommer hem, annars är du löjlig.
    Skärpa maten? mjae, sitter här och drar i mig toblerone, så skulle inte tro det va? :D ät och må bra!

sh0w wrote:
    Hej Mr. Guiance.. Haw ya doin’ ?!
    Hoppas att träningen går bra och att ryggen mår bra med..
    Tjingeling!!!

Jorå ryggen mår bättre än på länge:)

Två pass idag…först bröst med Marcus och Dessan (vars sammanlagda ålder är lika med min) på Sats Sickla:

Dips (Djupa långsamma):
    12
    12
    12
    12

Flyes och pressar:
    Ett gäng set och massor av reps på vikter mellan 6 och 20 kg:D

Kabelflyes underifrån:
    15
    15
    15
    15

Rotatorcuff m hantel:
    15+15
    15+15

R.cuff. i kabel:
    15+15
    15+15

Sedan var det middag och sedan dags för dagens andra pass i Björkhagen; den här gången med min polare Andy:

Chins:
    5 x bw
    5 x bw+15
    5 x bw+15
    5 x bw+15

Marklyft:
    8 x 50
    5 x 70
    5 x 70
    8 x 50

Sittande rodd:
    5 x 80
    3 x 100

Andreas Guiance wrote:
    Chins:
    5 x bw
    5 x bw+15
    5 x bw+15
    5 x bw+15

Marklyft:
    8 x 50
    5 x 70
    5 x 70
    8 x 50

Sittande rodd:
    5 x 80
    3 x 100

Peter Storhannus wrote:
    Nu börjar det likna nåt! Bra skit! Passa ryggen i rodden bara, var det inte den som ställde till det från första början? :)

Haha jo, och då på 60 kg:D

Nej men jag försöker passa den noga faktiskt, därav de monstruöst tunga marklyften;)

Dessan wrote:
    Skärpa maten? mjae, sitter här och drar i mig toblerone, så skulle inte tro det va? :D ät och må bra!

Toblerone is tha shit! Det är det som bygger, oavsett vad någon annan säger! :p

Andreas: Starkt jobbat med chinsen tycker jag :up:

Heidi K wrote:
    Toblerone is tha shit! Det är det som bygger, oavsett vad någon annan säger! :p

Yup yup!

:D

MVH

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 861 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.