- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 september, 2007 at 23:39 #807961Anonym anvandareMemberMacke89 wrote:Riktigt schyssta chins Mr. G! Lycka till med deffen!
Tack:)
Jag behöver alla lycka till jag kan få
Ner 4,5 kg nu iaf…alltid något.
26 september, 2007 at 00:46 #807962Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Ni talar i sanning mina vänner, men jag må dock säga att örsnibbar av er majestätiska decimeterstorlek inte frestar mig en sekund, för egen del.MVH
Örsnibbar?
Marcus, min reslige, vaskuläre och verbalt ekvilibristiske broder – både jag och Andreas vet, i djupet av våra hjärtan, att du bara vägrar inse sanningen för att du känner rädsla inför dina det alarmerande hot som vår välhängdhet utgör mot din manlighet.
Visst, vi skulle antagligen kunna skänka dig oral stimulans utan att behöva böja i knäled och kanske borde vi flytta hem till vår egen ras (Ewokerna) på skogsmånen Endor så att vi inte längre behövde sträva så förtvivlat efter att passa in i normen här i Sverige, där genomsnittslängden förefaller vara åtminstone 187 cm.
Men.
Vi hänger kvar. Varför?
För att vi behöver fullföljd jaktexamen för att inleda ett sexuellt förhållande. Det krävs utbildning för den här typen av libido – människor skadar sig lätt annars.
För att när jag blottade mig för Steve Irwin en gång så sade han bara ”Crikey! What a huuge specimen!” och ville göra ett reportage som skildrade farorna med överdimensionerade giftormar i tätbebyggelse.
För att varje gång jag badar i Skottland så tar ryktena om Loch Ness-odjuret fart igen.
För att George Bush ringde i morse och påstod att jag hade ”weapon of mass destruction”.
Med andra ord: Vi vet varför högre makter ansåg att vi skulle hamna under medellängd: För att vi skulle lära oss ödmjukhet.
Och det har vi gjort, tack vare er titaner med höga kindknotor och ådror på näsvingar såväl som biceps.
Men vi är ännu inte ödmjuka nog att vägra inse det faktum att vi måhända skrämmer en del ”mindre bemedlade” bröder i vår omgivning.
Därför tar jag ditt inlägg med en nypa salt, käre Marcus.
Herren ger och Herren tager.
26 september, 2007 at 09:46 #807963Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Örsnibbar?Marcus, min reslige, vaskuläre och verbalt ekvilibristiske broder – både jag och Andreas vet, i djupet av våra hjärtan, att du bara vägrar inse sanningen för att du känner rädsla inför dina det alarmerande hot som vår välhängdhet utgör mot din manlighet.
Visst, vi skulle antagligen kunna skänka dig oral stimulans utan att behöva böja i knäled och kanske borde vi flytta hem till vår egen ras (Ewokerna) på skogsmånen Endor så att vi inte längre behövde sträva så förtvivlat efter att passa in i normen här i Sverige, där genomsnittslängden förefaller vara åtminstone 187 cm.
Men. Vi hänger kvar. Varför?
För att vi behöver fullföljd jaktexamen för att inleda ett sexuellt förhållande. Det krävs utbildning för den här typen av libido – människor skadar sig lätt annars. För att när jag blottade mig för Steve Irwin en gång så sade han bara ”Crikey! What a huuge specimen!” och ville göra ett reportage som skildrade farorna med överdimensionerade giftormar i tätbebyggelse. För att varje gång jag badar i Skottland så tar ryktena om Loch Ness-odjuret fart igen. För att George Bush ringde i morse och påstod att jag hade ”weapon of mass destruction”.
Med andra ord: Vi vet varför högre makter ansåg att vi skulle hamna under medellängd: För att vi skulle lära oss ödmjukhet.
Och det har vi gjort, tack vare er titaner med höga kindknotor och ådror på näsvingar såväl som biceps. Men vi är ännu inte ödmjuka nog att vägra inse det faktum att vi måhända skrämmer en del ”mindre bemedlade” bröder i vår omgivning. Därför tar jag ditt inlägg med en nypa salt, käre Marcus.
Herren ger och Herren tager.
Näää…
MVH
26 september, 2007 at 10:02 #807964Anonym anvandareMemberEfter Jons inlägg skulle man egentligen kunna avsluta den här journalen – vad mer behöver egentligen sägas? Förutom Jons och mina mobilnummer då så alla tjejer kan börja ringa:whistle:
26 september, 2007 at 18:42 #807965Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Efter Jons inlägg skulle man egentligen kunna avsluta den här journalen – vad mer behöver egentligen sägas? Förutom Jons och mina mobilnummer då så alla tjejer kan börja ringa:whistle:YES!?!?!? :nod
EDIT: eller… nej nej… Fick en bild i huvet på en ewok with zih-large-organ… Jag blev rädd!
26 september, 2007 at 19:26 #807966Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:YES!?!?!? :nodEDIT: eller… nej nej… Fick en bild i huvet på en ewok with zih-large-organ… Jag blev rädd!
Vad du verkligen borde vara rädd för är det faktum att inga andra män skulle räcka till efter att du skådat detta gudomliga ljus som jag och Herr Moderator skulle sprida över ditt väsen.
(Väsen betyder underliv i den här kontexten.)
Den intensiva euforin, det nästan religiösa uppvaknandet, skulle efter en kort tid ersättas av oändlig tomhet och saknad.
Ett par veckor senare:
Du står där i duschen, lätt salongsberusad av lådvin, med någon dörrvakt som kanske heter Roger och han är allt du drömt om, åtminstone är det vad du tror.
Så varför känns det så tomt, så innehållslöst, så..futtigt?Du vet varför.
Fortsättningen blir inte vacker.
Det börjar med tittarbrev till Bullen, sen försöker du döva saknaden efter det manligt magiska med hjälp av hinkvis med mazariner.
När inte heller det funkar så tar du i en sista desperat åtgärd en praktikplats på ett närliggande stall.
Där sitter du, 97 kg lovely, och tvättar hingstens mer privata delar med förtvivlad frenesi, i ett sista försök att hålla kvar i det som en gång var, det som en gång kändes på ett sätt som du inte visste var möjligt.Jag vill inte ha det så, inte Andreas heller.
Så för din, och alla andra kvinnors skull, så låter vi bli att lägga ut våra telefonnummer.
We love you all too much.
26 september, 2007 at 21:30 #807967Anonym anvandareMemberHaha jeez; det är inte varje dag man läser porrnoveller med sådan verklighetsförankring:D
För att inte Lovely ska bli alltför till sig kompenserar jag med redovisning av dagens två pass. Det första utfördes ihop med hennes bäste vän, låt oss kalla honom Marcus, och fokuserade på ben:
Böj:
10 x 40
8 x 60
8 x 60
8 x 60
8 x 60
8 x 60Benpress:
10 x 110
10 x 110
10 x 110Sittande bencurls:
10 x 40
10 x 40
10 x 40Stående vadpress:
12 x 90
12 x 100
20 x 70Sedan hem och äta middag för att en timme senare riva av ett ryggpass med min polare Andy:
Chins:
5 x bw
5 x bw+15
5 x bw+20
5 x bw+20Smala latsdrag:
8 x 80
8 x 90
15 x 70Breda sittande rodd:
10 x 60
10 x 60
30 x 5026 september, 2007 at 23:37 #807968Anonym anvandareMemberMEN vad är det du säger människa?! Ljus…? Över mitt… väsen!? OK! 👿 THAT does it! I need to get laid! Behöver någon som är lätt att hantera… någon som jag kan knäböja…för det känns tryggt så hmm…
ja! just det!ANDREAS! Kom hit! NU![/b]
:p
27 september, 2007 at 00:00 #807969Anonym anvandareMemberWho am I to refuse a lady in distress:|
27 september, 2007 at 00:02 #807970Anonym anvandareMemberCarnal: Jag försökte rädda dig men jag kom försent: Lovely hade hört allt hon behövde höra och nu kan inget stoppa dessa galopperande brasilianska hormoner.
I am sorry.
Remember: Don´t let her bite you in the neck. If she does, you will live forever.:ph34r:
27 september, 2007 at 02:40 #807971Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Remember: Don´t let her bite you in the neck. If she does, you will live forever.:ph34r:I’ll keep that in mind;)
27 september, 2007 at 19:40 #807972Anonym anvandareMemberKörde ett pass med Dessan idag. Eftersom jag var rätt seg sedan gårdagens dubbla pass fick det bli ett lugnare armpass:
Stångcurls:
10 x 32,5
10 x 32,5
10 x 32,5Hantelpullovers:
8 x 32
7 x 40
5 x 40Repcurls supersetade med pushdowns:
15+15
15+15
12+12Stående hantelcurls:
8 x 16
8 x 16
8 x 16Tricepsmaskin:
12
12
12Rotatorcuff i kablar:
20
15
1227 september, 2007 at 21:18 #807973Anonym anvandareMemberVad fan har du för struktur på din träning egentligen? Ben och rygg med en timmes mellanrum, lugna armpass och annan skit:nono:.
You’re losing it…
27 september, 2007 at 21:19 #807974Anonym anvandareMemberStruktur är väl överskattat?
27 september, 2007 at 21:43 #807975Anonym anvandareMemberDet är helt sjukt när man sitter o läser hur tungt du tränar. Dubbla pass som värsta proffset….. Du borde vara ännu mer bitig…. än vad du redan är
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.