Andreas och Dessan bygger med <3

Home Forums Dagböcker Andreas och Dessan bygger med <3

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 861 total)
  • Author
    Jorgen wrote:
    Struktur är väl överskattat?

En föga förvånande kommentar från dig. Din signatur förklarar din ståndpunkt i frågan mycket väl. Fucka inte upp Andreas tillvaro mer än nödvändigt, håll dig borta.

:)

Peter Storhannus wrote:
    Vad fan har du för struktur på din träning egentligen? Ben och rygg med en timmes mellanrum, lugna armpass och annan skit:nono:.

You’re losing it… ;)

Finns ju en tränings typ som kallas CHAOS TRAINING :emo-thumb

Peter Storhannus wrote:
    En föga förvånande kommentar från dig. Din signatur förklarar din ståndpunkt i frågan mycket väl. Fucka inte upp Andreas tillvaro mer än nödvändigt, håll dig borta.

:)

Som om Andreas behöver hjälp med det då? ;)

Peter Storhannus wrote:
    Vad fan har du för struktur på din träning egentligen? Ben och rygg med en timmes mellanrum, lugna armpass och annan skit

You’re losing it…

You just wait…snart funkar axeln igen och då jävlar;) 2 x bw i bänk ftw!

Jorgen wrote:
    Struktur är väl överskattat?

Correcto:nod

Baboom wrote:
    Det är helt sjukt när man sitter o läser hur tungt du tränar. Dubbla pass som värsta proffset….. Du borde vara ännu mer bitig…. än vad du redan är :)

Man kan tycka det…men jag försöker leva så katabolt som möjligt för att inte drabbas av de fördomar som finns om byggare. Annars hade jag varit enorm:P

En dag ska jag också bli katabol, då kanske vi kan träna lite oftare?

Dwag wrote:
    Finns ju en tränings typ som kallas CHAOS TRAINING :emo-thumb

That’s what I’m talking about8)

Baboom wrote:
    En dag ska jag också bli katabol, då kanske vi kan träna lite oftare?

Ja just nu gör du bort mig lite på gymmet känner jag genom att ha muskler:nono:

Andreas Guiance wrote:
    Ja just nu gör du bort mig lite på gymmet känner jag genom att ha muskler:nono:

Hörru, jag och Jacksatan är eniga, vi har hittat en kvinna i lämplig storlek åt dig.

Vad tycks? Cornelia heter hon, kvinnligt och mysigt…

[img=http://www.cornelia-brandt.com/FreePics/Galeries/FreePics/Bigs/OffSeason05_004.jpg]…:yikes:

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Hörru, jag och Jacksatan är eniga, vi har hittat en kvinna i lämplig storlek åt dig.

Vad tycks? Cornelia heter hon, kvinnligt och mysigt…

MVH

Mja i genomsnitt blir vi ju ett rätt välbyggt par förvisso;)

Lite bröst idag…börjar känna lite på mer normala vikter men tar det fortfarande försiktigt. Testade även lite axlar väldigt försiktigt.

Hantelpress:
    12 x 20
    10 x 28
    5 x 36

Andreas Guiance wrote:
    Lite bröst idag…börjar känna lite på mer normala vikter men tar det fortfarande försiktigt. Testade även lite axlar väldigt försiktigt.

Hantelpress:
    12 x 20
    10 x 28
    5 x 36

Peter Storhannus wrote:
    Jag gillar inte den här utveckligen.. :)

Lugn; det är låååångt kvar;)

Helgen har dessutom spenderats på sämsta sätt med massa firande av en lillsyrra som fyllde 20. Kände mig smällfet idag och körde tom en morgonpromenad. Imorgon måste det bli träning för att utnyttja tjockistrycket.

Andreas Guiance wrote:
    Lugn; det är låååångt kvar;)

Helgen har dessutom spenderats på bästa sätt med massa firande av en lillsyrra som fyllde 20. Kände mig smällfet idag och körde tom en morgonpromenad. Imorgon måste det bli träning för att utnyttja tjockistrycket.

Du skrev visst fel, det kan vara svårt att hålla reda på begreppen ibland.:D

Mantus wrote:
    Du skrev visst fel, det kan vara svårt att hålla reda på begreppen ibland.:D

Ryktet går… :pop:

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Ryktet går… :pop:

MVH

Jag menade att svullning aldrig är fel och att öl innehåller optimala kolhydrater.
    Vad har din överaktiva hjärna kokat ihop för snuskig intrig nu då?:D

Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 861 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.