ANIMAL ZONE…shut the f*** up & GO HARDCORE

Home Forums Dagböcker ANIMAL ZONE…shut the f*** up & GO HARDCORE

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 447 total)
  • Author
    ~Frida~ wrote:
    Igår körde jag triccar innan jobb, idag är det eg biccar på schemat men jag vaknade med ngt som känns alarmerande likt bihåleinflammation så jag tar vilodag idag få se om det blir bättre.

Får hoppas du slipper sån skit!! Krya på dig Frajda!

Måndagen den 10 dec kommer inte mindre än Marius Pudzianowski på besök till Majorna Life Gym&Cardio:emo-thumb

Mer info kommer snart.

BODY (Alex) plåtar träningsreportage hos LIFE Gym & Cardio onsdag den 21 november. Ett tillfälle, för träningsfreaks som vill ”visa upp” sin dagsform ”in action” vid sidan om själva plåtningen :emo-thumb

Jag o miss vilar… Ligger på soffan o käkar burgare:D
    Annorlunda att inte käka kylling.. Jag avviker från mitt ordinarie kostuplägg max fem ggr per år.. har tre tilfällen kvar (tror jag lägger dom på Mattias tömmningsdagar) Ha ha!

Blir mer relax o en fet garre ikväll… Livet är underbart!!
    Imorgon blir de rygg..

~Frida~ wrote:
    Igår körde jag triccar innan jobb, idag är det eg biccar på schemat men jag vaknade med ngt som känns alarmerande likt bihåleinflammation så jag tar vilodag idag få se om det blir bättre.

Slänger iväg en hokuspokus kram å wipps.. Nu är du FRISK!

Palle wrote:
    Jag o miss vilar… Ligger på soffan o käkar burgare:D
    Annorlunda att inte käka kylling.. Jag avviker från mitt ordinarie kostuplägg max fem ggr per år.. har tre tilfällen kvar (tror jag lägger dom på Mattias tömmningsdagar) Ha ha!

Blir mer relax o en fet garre ikväll… Livet är underbart!!
    Imorgon blir de rygg..

:(

Sugen på burgare jag med.

Ja men du får allt hålla dig ett tag till Mattias. Börjar se bra ut runt magen nu:emo-thumb
    Låt Palle paja lite för sig själv:p. det är han värd..

Mattias L wrote:
    :(

Sugen på burgare jag med.

4 VECKOR EFTER TÄVLINGEN BÖRJR DU BLI NÖJD PÅ BURGARE! Det börjar jag äntligen bli! :p
    Hang in there inte så jobbigt som Palle säger att nolla…jag mådde f-n som bäst när jag nollade av alla sex sista veckorna!!! (sant faktiskt) REKOMENDERAR DOCK STARKT RED MANS TUGGTOBAK I KÄFTEN KONSTANT DE FYRA DYGNEN!

ZONE

zonecapone wrote:
    4 VECKOR EFTER TÄVLINGEN BÖRJR DU BLI NÖJD PÅ BURGARE! Det börjar jag äntligen bli! :p
    Hang in there inte så jobbigt som Palle säger att nolla…jag mådde f-n som bäst när jag nollade av alla sex sista veckorna!!! (sant faktiskt) REKOMENDERAR DOCK STARKT RED MANS TUGGTOBAK I KÄFTEN KONSTANT DE FYRA DYGNEN!

ZONE

Vart köper man sådan tobak? snusar upp 2 dosor vanlig snus om dagen nu så behöver nåogt med mer kräm i:emo-thumb

Jag och Mjao kommer och tränar på Life under luciahelgen :pop:Vi hälsar om vi råkar se någon av er

Mattias L wrote:
    Vart köper man sådan tobak? snusar upp 2 dosor vanlig snus om dagen nu så behöver nåogt med mer kräm i:emo-thumb

Kolla med Brobergs (031-151260). Om jag minns rätt så var det där kompisen köpte sin tuggtobak.

Taisho wrote:
    Kolla med Brobergs (031-151260). Om jag minns rätt så var det där kompisen köpte sin tuggtobak.

Man tackar:emo-thumb

Passade på att ta några kort nu så länge man är morgontorr.

….

…..

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 447 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.