Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

Home Forums Dagböcker Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 1,415 total)
  • Author
    Robert Svensson wrote:
    Haha men du är också 16 cm längre än mig din bjässe! :D

Bjässe? Sakta ner nu! Däremot målet är att bli kallad norrlands kraftpaket med en brutal fysik, lite kvar där dock:D

Robert Svensson wrote:
    Äh det kan jag kalla dig imorgon. Nu får du se till att leva kvar på den förra i några timmar tills du har gett ifrån dig ett lika bra pass! :D

Haha tidig ryggträning imorgon kl 10, wish me luck! :D

Robert Svensson wrote:
    Det ska jag göra. Om jag kommer i säng någongång så ska jag göra det imorgon! :p

Låter bra!

Eftersom jag tränade sent idag och tidigt imorgon måste man juh återhämta sig ordentligt, så drog i mig ett litet mellanmål beståene av:

2-300 gram kyckling. 1 burk lätt kesella. 2 bananer. 3 polarbröd fullkorn. 3 riskakor. 80 gram cashewnötter. Måste få i mig lite mer också.

Robert Svensson wrote:
    Lycka till nu senare ! Tänker på dig ;)

Du tog dig upp iaf!
    Tack;) :p

Då har man fått sig åtminstone 7 h sömn, en stor gröttallrik, banan och Protein. Nu väntar kolhydraterna i shakern under träning. Tror nog på lite mark idag faktiskt! Får se! BIG BACK!!

Idag körde jag rygg, marken tog jäklat död på mig och jag fick kräkkänslor och nästan kräktes, hyfsad intensitet, ett bälte som tryckte på och mkt vikt för mig, we like it! Byggare Rob blir inte besviken iaf!

Dagens Ryggpass!

Marklyft:
    200 x 4
    200 x 4
    200 x 4
    200 x 4
    200 x 4

Skivstångsrodd: 2 set med 8, 8 rep plus drop
    Hantelrodd: 1 set med 8 rep/ plus drop
    Latsdrag med v-handtag: 3 set med 8, 8 ,8 rep
    Latsdrag rak stång: 3 set med 15, 8, 6 rep plus drop 12

:D Marken tog död på mig, när man är van att köra 2 set med 2-3 rep. Fyfan! Haha. Sen att man körde de kl 10 på morgon gör inte saken mkt bättre. Men skönt som fan vare. Njutit av mkt god mat då jag blivit bortbjuden på middag, lite fika, o lite till mat o lite till mat! :emo-thumb

Robert
    Tack Robban! Värmer fan att höra, riktigt kul att man kan imponera på någon på ett sådant här forum! :) Idag äre träning kl 6, armar kör jag då, får se vad som kan hända där då! Haha jaa de är juh så! :p

Hur gick det med dom där bilderna? :D

Danne89_ wrote:
    Hur gick det med dom där bilderna? :D

+1

Sorry grabbs! Kameran jag använder är telefonen, som är paj nu, kasst. Displayen lyser då jag startar den, sen händer inget, kasst. Hört många haft problem med dom, jwallin du har väl en? Har du haft några problem? Iaf så äre kasst, lämna in den idag. Kom väldigt ”lägligt” haha

:emo-thumbArmpass idag! Även lite grippers

Biceps
    Sittande växlande hantelcurl: 4 set med 12, 8, 6, 2 rep/arm + drop 15 rep
    Preachercurl, med curlstång: 3 set med 10, 6, 4 rep plus drop 8, Pb på 53kg
    Framåtlutande koncentrationscurl: 1 set med 10 rep/arm + drop 15 rep i cc

Triceps
    Smalbänk: 3 set med 6, 4, 3 rep(mkt strikt idag, därav några färre rep)
    Dips: 2 set med 9, 7 rep, Kv ca 122-123 kg.
    Pushdowns med stång: 3 set med 10, 10, 8 rep plus 2 drop med 20-15 rep

Grepp
    Sedan grippers träning efter uppvärmning, några set med 1, klarar 2 max med vänster och höger uppåt 10 kanske, om inte ännu mer, rak arm. Bra skillnad! Sedan var jag 2 kreditkort ifrån Coc 2, skit! Men körde iofs armar innan. Så borde förhoppningsvis få igen den med lite magnesium, tung musik och en jävla massa vilja!

Bra pass! Viktmässigt inget superbt, preachern var dock pb. Hantelcurlen vart mindre rep än förra gången, då jag hittat en bättre kontakt, lutar mig lite bakåt, så har blivit tyngre. Bra pass iaf!

Vila idag! Axlar, traps imorgon! Mkt rep plus massa drop har jag tänkt mig iaf! :up:

Vad har du för mob? Startar den inte alls, eller startar inte själva kameran?

jwallin wrote:
    Vad har du för mob? Startar den inte alls, eller startar inte själva kameran?

K800i, lämnat in den nu. Skickad på lagning.

Då jag slår igång den så lyser displayen vitt, vibrerar en gång och håller sig så, inget händer. Stoppar jag den i laddaren händer samma sak. Meck

Smithpressar framför, hela vägen ner.
    Hantellyft åt sidan me massa dropset.
    Omvända flyes på bänk
    Stående hantellyft åt sidan
    Frontlyft
    Shrugs framför, bakom, upprätt rodd kanske
    FUCK ME de här kommer bli skoj! :D

Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 1,415 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.