Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,591 through 1,605 (of 1,813 total)
  • Author
    arne_fan wrote:
    genetic freak:friends:comment:D
    Verkar gå bra på kärleksfronten också:up:, en annan har haft ett jävla strul på senaste.

HAHAHA, tror inte det behövs, se på dina linjer och din kropp, You got it man, bara fortsätta som du gör. Kan ju lugnt säga att jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv som nu, så här är det fenomenalt. Tråkigt att höra att du inte har det lika bra, men hoppas det kan lösa sig bra. Håller på det.

MVH cesse:emo-thumb

Satt och tittade på några bilder och kom precis ihåg att jag sett dig, visst tränade du i gymgrossisten tröja förut:)?

arne_fan wrote:
    Satt och tittade på några bilder och kom precis ihåg att jag sett dig, visst tränade du i gymgrossisten tröja förut:)?

Jajamänsan, vissa gånger gjorde jag det mannen, så du har bra koll du med. Men självklart jag är ju din största förebild på klubben ;) . Hoppas du får en bra dag samt keep it up in the gym, du kör på jävligt bra och gör fina framsteg, kul att se. MVH cesse

Ikväll ska det köras armar samt mage, ska bli riktigt skönt. Gött att köra superset med armarna så att man känner att de kommer att explodera. Nu till skolan och studera.

MVH cesse

Steppen1983 wrote:
    Men vad kan jag göra. Skickar upp en bild på mig och min kära flickvän tillsammans. Utöver allt annat som jag älskar med henne och känner att hon har allt jag vill ha, så tycker hon om att äta som jag gör och har börjat gymma med för att hon vill vårda sig, är det inte bara för underbart :):p. Trevlig helg!
    :):emo-thumb

Now thats a beauty !!! hang on to her.
    Hur mkt har du gått ner?

Vanessa Frykman wrote:
    Now thats a beauty !!! hang on to her.
    Hur mkt har du gått ner?

Well jag är världens lyckligaste Vanni, allt jag kan säga. Lovar att ta hand om henne väl, hon är mitt liv. Jag har droppat 10kg, finns lite bilder upplagda några sidor bakåt om du ej har sätt dem, men det ser bättre ut nu, ska ta nya snart. keep it up med din diet, you doing really good.

MVH Cesse

The gunz fick smaka idag, var skojigt,pressar och curls härliga grejor det :). Nu är det snart läggdags, ny dag väntar imorgon. MVH cesse

Well well well blir nog extra pass idag med pattar o mage, vill ju förfina bröst korgen som ser ut som skit. Imorgon ben och axlar. PEACE

Steppen1983 wrote:
    Well well well blir nog extra pass idag med pattar o mage, vill ju förfina bröst korgen som ser ut som skit. Imorgon ben och axlar. PEACE

Kör hårt :up:
    När kommer du till Gävle och tränar igen då?

Tack mannen ska dunka och prunka hehe. Kommer hem den 3 juli så 4 juli är man väl på Gävle Kraftsportsklubb och dunkar. Trevlig helg grabben.

MVH cesse :)

Steppen1983 wrote:
    Tack mannen ska dunka och prunka hehe. Kommer hem den 3 juli så 4 juli är man väl på Gävle Kraftsportsklubb och dunkar. Trevlig helg grabben.

MVH cesse :)

Då kanske vi hinner morsa på varandra, har dock funderat på att byta gym innan dess men det lär väl inte bli av.

Have a nice one !

arne_fan wrote:
    Då kanske vi hinner morsa på varandra, har dock funderat på att byta gym innan dess men det lär väl inte bli av.

Have a nice one !

Låter fin fint det grabben, kan man kanske puscha kexet till rekord vikt höjder :D. Same to you man.

Hasta luego

hej mannen! jätteskoj livet går så bra för dig:D,finns inget bättre när allt flyter på så fint. Kör hårt nu :up:

Martin.P wrote:
    hej mannen! jätteskoj livet går så bra för dig:D,finns inget bättre när allt flyter på så fint. Kör hårt nu :up:

Thanks mate, ja livet flyter på väldigt fint för att man är så glad samt allt omkring en, man känner sig fri från bekymmer. Yes ska dunka på nu och försöka öka kvalitativt i styrka och fördela om lite mer på fettet. Ha det bäst och trevlig helg.

MVH cesse:up:

Well då har vi kört lite pattar och mage idag, var skönt som fan, pumpen och kontakten flödade bra, bara köra på och försöka förbättra ens usla korg så gott det går. Imorgon ben och axlar, ska bli göddans.
    Trevlig kväll allihopa.

MVH cesse

Viewing 15 posts - 1,591 through 1,605 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.