Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,621 through 1,635 (of 1,813 total)
  • Author

GUNZ GUNZ GUNZ och mage, kul som fan var det, underbart tryck i Slangarna. Nu är det mat och sedan lite utgång. Hade tenta idag, tror det gick vägen, men dock lite tidsbrist i slutet. Trevlig helg. Imorgon ska det dunkas ben och axlar.

MVH Cesse

Steppen1983 wrote:
    GUNZ GUNZ GUNZ och mage, kul som fan var det, underbart tryck i Slangarna. Nu är det mat och sedan lite utgång. Hade tenta idag, tror det gick vägen, men dock lite tidsbrist i slutet. Trevlig helg. Imorgon ska det dunkas ben och axlar.

MVH Cesse

Hoppas det gick bra !

Keep doin ure thing !

arne_fan wrote:
    Hoppas det gick bra !

Keep doin ure thing !

Jovars mannen, det var ett skönt pass med härlig riklig pump i slangarna. Ha en trevlig helg vi höres.

MVH Cesse:emo-thumb

inge ben o axlar idag, dock imorgon, njutit hela dagen med damen, solen skiner starkt 33 grader i spanien så fick skeppa, sedan åker hon tidigt imorgon och blir borta 6 dagar, suger något helt enormt :(, well well bara bita ihop. trevlig lördag.

MVH Cesse

Well folk passet uteblev på söndagen, pluggade och njöt av solen, har man mycket kraft för morgondagen alltså måndag, men först tenta vid 15.00, dags att sova strax sedan upp 08.00 för att plugga på de sista 6.5 timmarna innan tentan. PEACE

Gott folk, tror tentan gick vägen, kändes bra när jag skrev den,men man kan aldrig vara helt 100, men men nu är det över med den och nästa tenta är på fredag. Men Först ska vi handla lite mat idag för det finns inte mycket nutrition kvar i skåpen, samt så ska vi köra ben och axlar idag, Jummy. Trevlig kväll.

MVH cesse :)

Steppen1983 wrote:
    Gott folk, tror tentan gick vägen, kändes bra när jag skrev den,men man kan aldrig vara helt 100, men men nu är det över med den och nästa tenta är på fredag. Men Först ska vi handla lite mat idag för det finns inte mycket nutrition kvar i skåpen, samt så ska vi köra ben och axlar idag, Jummy. Trevlig kväll.

Hoppas den gjorde det !
    Låter som en fin dag:up:

arne_fan wrote:
    Hoppas den gjorde det !
    Låter som en fin dag:up:

Thanks man :). Well ben och axlar var gött som fan, men jävlar vad jag svettades, så sjukt varmt och dåligt konditionering uuuaaa helt yr. PEACE

Ben och axlar var göddans, men satans så varmt det var.

Körde på i denna stil.

BEN O AXLAR:

Benböj 6 set med 10 reps

Hacksquats 3 set 10 reps

Benpressar 3 set 10 reps

Axelpressar i smith utan ryggstöd 4 set 6-10 reps

Lyft åt sidan i maskin 4 set med pyramid( stegring uppåt)

raka hantellyft åt sidan 3 set 10 reps

Shrugs i maskin 4 set 12-15 reps

Ja det var dagens pass det, imorgon väntar pattar och biccar samt mage.

Trevlig kväll, nu ska det käkas 300g kyckling o sedan pluggas.

Solen skiner starkt i spanien, jag är kär och lycklig och träningen rullar på helt ok, inga direkt rekord lyft nu på länge, men klart har ju dietat, blir nog till att fortsätta dra ned sig mera, vill ha mer till tightning men lägger mig på en normalbas nu +-0, så tar vi tag i det mera i Sverige. Gäller att ligga i det sista med tentorna också nu och fokusera. Dock pattar biccar och mage ikväll, ska bli gött. Ha det fin fint.

MVH Cesse :)

och tattiga, fan man tror att vissa saker är bättre och sedan när man ser verkligheten så är det fan i mig skit, uscha, well well keep on fighting. MVH cesse

Well gott folk pattar, biccar blev det, mage kör vi imorgon med ryggen. 40 min gick passet på.

Plana hantelpressar 3 set 6-10 reps

Incline press maskin 3 set 10 reps

Pecdec med grepphandtag 4 set 10-12 reps

bröst pressar i maskin, 3 set 10 reps

bröst pressar i cablecross 3 set 10 reps

biceps curl med hantlar 3 set 8-10 reps

enarms curl från övretrissan i cablecross 3 set 6 reps

Scottscurl i maskin 3 set 10 reps

That´s it folks, nu är det lite tonfisk som väntar sedan sängen.

PEACE OUT

Cesse :)

DESTINATION UNKNOWN TUT TUUT TUT TUUT TUTELITUUT TUUUT. sov dags. PEACE

Well folk varm dag igår, och ej så mycket plugg som jag tänkt mig. vädret är kalas idag med, men men får köra på, 15.00 imorgon har jag tenta. Ska iväg och dunka rygg ikväll samt mage, blir fin fint, lite break i studierna. PEACE gott folk

Gott folk ryggen idag, var skönt som fan samt magen. varmt i spanien nu, tempen har legat på 38 grader och solen skiner starkt, skapligt alltså må jag säga, så ni kan ju tänka er hur det är i gymmet. Well imorgon the gunz. PEACE out tenta plugga nu

Viewing 15 posts - 1,621 through 1,635 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.