Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,636 through 1,650 (of 1,813 total)
  • Author

SKIIIIIT :(, torskat på förkylning, men men sånt händer ibland, inte varit så mycket sömn och värmen här är kraftig så mycket svettande och svårt att sova. men men räknar med att kunna köra imorgon eller måndag. Nu bara äta vila och dricka vatten. PEACE

Well gott folk, bra nyheter, jag är som gott som frisk, så imorgon blir det the gunz och mage på gymmet. Fan håller på svettas bort här, men ska väl inte klaga då det är så vackert, 38 grader och sol. PEACE

Yes gott folk, små snuvig men helt ok i skallen, blir the gunz ikväll samt mage. men först plugga inför tentan imorgon samt göra matinköp. MVH cesse

Igår dunkades armar och mage, fan så gött det var, skönt att få känna ,men något som suger lite är att jag har börjat känna av mina armbågar som jag aldrig haft problem med tidigare, kan det vara fett förlusten? förmodar det. well well bara köra smart och så tungt som det går utan att paja något. Ikväll blir det ben och axlar. 7e tentan avklarad av 8st, sista är på torsdag, ÄNTLIGEN. PEACE

Steppen1983 wrote:
    Igår dunkades armar och mage, fan så gött det var, skönt att få känna ,men något som suger lite är att jag har börjat känna av mina armbågar som jag aldrig haft problem med tidigare, kan det vara fett förlusten? förmodar det. well well bara köra smart och så tungt som det går utan att paja något. Ikväll blir det ben och axlar. 7e tentan avklarad av 8st, sista är på torsdag, ÄNTLIGEN. PEACE

Grattis du grejjar det här lätt !

Är det bra tryck nere i Spain så här vid Em?

Syns snart kompis, visst var det 4e?:emo-thumb

Steppen1983 wrote:

Värm upp ordentligt och minska antalet set & vikt och öka på antalet reps och intensitet, så kanske det känns bättre i lederna. Annars kan du köpa MSN-produkter, det brukar hjälpa. :up:

WELL GOTT FOLK FRRRIIIIIIIIIIIIIII, nu är allt gjort TJOOOHOOOO :D. Bara ta vara på en veckas semester till här sedan hem till Sverige i två månader och jobba för att sedan komma tillbaka till Spanien och fortsätta livet med min kära flickvän i våran mysa lägenhet. Har dunkat igenom denna vecka, armar, ben och axlar´samt bröst och biceps och mage på dessa pass med. Ikväll blir det nog ryggen och imorgon armar igen. Solen skiner starkt, 40 grader varmt igår och solen bara gassade. Sedan var det ju grym stämning då Spanien knäckte ryssarna med 3-0, feeet match alltså och en jävla fest, blir ju brutalt på söndag :). Ha det bäst allihopa och trevlig helg.

MVH cesse

arne_fan wrote:
    Grattis du grejjar det här lätt !

Är det bra tryck nere i Spain så här vid Em?

Syns snart kompis, visst var det 4e?:emo-thumb

Tjena! thanks, sista blev prutt men gör inget, fixar det i september, motivationen nu är jobba, vara med tjejen och vila hehehe :). Ja fy fan gosse spanjorerna firar ju verkligen, helt crazy, igår höll en del på till 5 på morgonen. 4e är helt korrekt, skriver här sedan om tid osv. höres av. MVH Cesse:emo-thumb

DSQUARED wrote:
    Värm upp ordentligt och minska antalet set & vikt och öka på antalet reps och intensitet, så kanske det känns bättre i lederna. Annars kan du köpa MSN-produkter, det brukar hjälpa. :up:

Tjenare! Tackar för dem råden, ska följa det och se vad som sker :).

Trevlig helg.

MVH cesse:emo-thumb

Steppen1983 wrote:

Smärta är en stor del av träningen / framgången!

Njut av den… :P

Peace / Palle

Palle wrote:
    Smärta är en stor del av träningen / framgången!

Njut av den… :P

Peace / Palle

Palle my man, som jag alltid säger du får allt att låta så enkelt, bättre att bita ihop och köra på. LET´S GO NOW DICEL MAN. Hoppas allt är bra med dig och Frida samt att solen skiner hos er med.

MVH cesse:emo-thumb

40 grader och sol idag med, fan man har fått bra med sol på sig idag, lite så att man blir yr hehe. varit och tagit mitt första dopp i polen, riktigt skönt må jag allt säga att få svalka sig lite och sola. om två timmar blir det rygg och mage på gymmet. Ha det bäst allihopa. MVH Cesse

Ryggen gick fin fint, skoj att känna bra tryck i hela ryggen, dock hoppas jag på mera breddutveckling i den. Mage rullade på bra med. varit ute hela dagen, käkat bra samt varit ut en sväng och besökt lite utebarer, men självklart nykter, trevligt som tusan. Nu är det sängen, imorgon armar och bad. PEACE

MMMM MMMM 40 grader och sol igen, njutit vid poolen idag 3 timmar och lapat sol med damen. Och självklart blev det lite gunz och mage innan så man är fylld hahaha :), skämt och sido en underbar dag. nu ska jag och damen ut och käka lite och fira hennes semester samt att mina tentor är gjorda, blir fin fint. Ha en trevlig helg.

MVH Cesse

Förstår att du ska ner till Spanien i höst igen. Kärleken, solen, värmen, badet och då naturligtvis, de spanska hardcore gymmen ;)
    Slår vårt surväder alla dagar i veckan…men det får du ju smaka på tids nog nere på vår wunderbara pappersmassafabrik. Om jag släpper in dig :D
    Hata luego chico grande!

Viewing 15 posts - 1,636 through 1,650 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.